سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:00 - پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

در جلسه گرامی داشت ایام الله بن رود مطرح شد:

سوم خرداد یادآور حماسه عظیم برای نسل های آینده/ میزبانی شرق اصفهان از رالی 110 جانباز اصفهانی

بخشدار بن رود گفت: باید از فرصت این ایام در جهت تبیین اندیشه های عالی امام راحل و اهداف انقلاب بهره گیریم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر جلسه ای با حضور مسئولین شهر ورزنه در سالن اجتماعات شهرداری شهر ورزنه برگزار گردید.
بخشدار بن رود بر لزوم بزرگداشت و یادآوری سوم خرداد و این حماسه عظیم برای نسلهای آینده تاکید و گفت: باید از فرصت این ایام در جهت تبیین اندیشه های عالی امام راحل و اهداف انقلاب بهره گیریم.
حجت الاسلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورزنه نیز بر ضرورت اجرای برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و بزرگداشت این حماسه ها را واجب و ضروری دانست.
مسئول حوزه بسيج برادران درخصوص برنامه هاي تدوين شده جهت گراميداشت اين روز عزيز و لزوم همكاري همه دستگاههاي اجرايي در اين زمينه مواردي بيان و اذعان کرد: یادواره روستاهای قورتان و فارفان همزمان با دوم شعبان برگزار می شود و به مدت یک هفته نمایشگاه ادوات نظامی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
همچنین برنامه ریزی جهت حضور سردار سلیمانی فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در مراسم اختتامیه نمایشگاه و شرکت بسیجیان در استقبال رالی جانبازان از دیگر مراسم این ایام عنوان شد.
IMG_5571_001
گفتنی است در ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام و قیام 15 خرداد در خصوص دستور کار و لزوم هماهنگی هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم سخنانی بیان شد.
گفتنی است طی این ستاد مقرر شد که مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) همزمان بامراسم گراميداشت تعداي از شهداي شهر در روز پنج شنبه مورخ 14/3/94 رأس ساعت 15 در محل گلستان شهداء شهر ورزنه برگزار شود.
همچنین برگزاري مراسم ارتحال حضرت امام(ره) درمساجد روستاهاي بخش در روز پنج شنبه مورخ 14/3/94 برگزار می شود تا بیانگر میثاق جاودان با امام راحل باشد.
لازم به ذکر است مقدمات اعزام زائرين توسط 5 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر حضرت امام (ره) توسط حوزه مقاومت بسيج برادران وخواهران انجام میگیرد.
در قسمتی دیگر از جلسه با حضور مسئولان شهر ورزنه هاشمي رياست بنيادشهيد در خصوص چگونگي و نحوه اجراي رالي جانبازان و مسير حركت شركت كنندگان از گلستان شهداي اصفهان و عبور از شهرهاي اژيه، ورزنه وكوهپايه مطالبي بيان و خواستار همكاري همه دستگاه هاي اجرايي جهت برگزاري مراسم استقبال از اين عزيزان شد.
گفتنی است مراسم استقبال از شركت كنندگان رالي جانبازان رأس ساعت مقرر در محل ورودي شهر ورزنه در تاريخ 3/3/94 به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر برگزار می شود.

یک نظر در مورد “سوم خرداد یادآور حماسه عظیم برای نسل های آینده/ میزبانی شرق اصفهان از رالی 110 جانباز اصفهانی”

  1. H گفت:

    از شهر هرند نیز عبور میکنند لطفا درج کنید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.