سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394

آقایان گیتی‌پسند؛ تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید

باشگاه گیتی‌پسند در شرایطی هنوز تصمیم‌گیری نهایی پیرامون تداوم حضور تیم فوتسال این باشگاه را اتخاذ نکرده‌ که به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه باید ابتدا تکلیف را با خودشان مشخص کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس، در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال که روز گذشته به انجام رسید، نماینده باشگاه گیتی‌پسند اصفهان غیبت داشت که همین مسئله موجب شد گمانه‌زنی‌هایی در مورد انحلال این تیم شنیده شود.

با این حال دبیر کمیته فوتسال اعلام کرد که باشگاه گیتی‌پسند در لیگ شرکت خواهد داشت اما تا زمانی که مدیران این باشگاه به طور رسمی مواضع خود را بیان نکنند، نمی‌توان در مورد تیم‌داری یا عدم تیم‌داری این باشگاه صحبتی را انجام داد.

باشگاه گیتی‌پسند از ابتدای فعالیت رسمی خود رشته فوتسال را تحت پوشش داشت و تیم فوتسال این باشگاه توانست چند عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ را به دست بیاورد، این تیم همچنین سابقه یک دوره قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام باشگاه‌ها را در کارنامه‌اش دارد و یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتسال باشگاهی ایران به شمار می‌رود.

فصل گذشته نیز پیش از آغاز مسابقات، ابهاماتی در مورد تیم‌داری این تیم وجود داشت که در نهایت منجر به حضور گیتی‌پسند در لیگ شد اما این تیم در رقابت با تیم تاسیسات تهران، رقابت قهرمانی را واگذار کرد تا از همان مقطع زمزمه‌هایی در مورد نارضایتی مالکان باشگاه از نتیجه به دست آمده و انحلال احتمالی آن مطرح شود که البته تاکنون نیز خبر موثقی در این رابطه منتشر نشده است.

پیش از این تصمیم‌گیری در مورد تیم فوتسال باشگاه به جلسه هیئت مدیره باشگاه ارجاع داده شده بود که قرار بود اواسط اردیبهشت برگزار شود و قاعدتاً تا بدین جا باید تصمیمات باشگاه مشخص شده باشد.

به گزارش فارس، شرکت گیتی‌پسند طی چند سال گذشته با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و با وجود این مشکلات، تیم‌های فوتسال و فوتبال این باشگاه به فعالیت خود ادامه داده‌اند که در مقاطعی زمینه‌ساز برخی نارضایتی‌ها و اعتراضات از سوی برخی افراد بوده است.

در هر صورت و با وجود قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال، هنوز ماندن یا نماندن گیتی‌پسند در لیگ مشخص نشده اما پیشنهاد می‌شود مدیران این باشگاه که با هزینه شخصی در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند، ابتدا تکلیفشان با خودشان را معلوم کنند که اولاً مشخص شود که قصد ادامه فعالیت و سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش را دارند یا خیر؟

دوم سطوح فعالیتی این باشگاه نیز باید مشخص شود، بدین مفهوم که در صورت ادامه فعالیت، با توجه به سرمایه تعیین‌شده، مشخص شود که تیم حاضر در لیگ قرار است برای قهرمانی مبارزه کند یا تیم میانه جدولی یا تیمی برای کسب تجربه، که در دو حالت اخیر مسلماً انتظار زیادی از این تیم وجود نخواهد داشت و ملاک‌های دیگری به جز نتیجه‌گیری مدنظر خواهد بود.

در هر دو احتمال، باید مدیران این باشگاه پیش از آنکه آینده این تیم در بین شایعات مختلف پنهان شود، اقدام به صدور بیانیه یا خبری بر روی خروجی باشگاه کرده و نسبت به وضعیت این باشگاه اطلاع‌رسانی کنند زیرا از باشگاهی که در زمان‌هایی برای داوری یا مسائل حاشیه‌ای اقدام به صدور بیانیه می‌کرد، انتظار می‌رود که در این زمان نیز از اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی امتناع نکنند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.