اصفهان شرق

اجرای طرح جامع امامزاده شاه محمد مراد(ع) در آینده نزدیک

کدخبر: 62947
1394/02/30 در ساعت 09:23

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه: جلسه ی به منظور برنامه ریزی جهت اجرای طرح جامع امامزاده شاه محمد مراد (ع) با حضور خیرین بخش جرقویه سفلئ با میزبانی بخشداری محترم جرقویه سفلئ برپا گردید.
در ابتدا جعفری بخشدار جرقویه سفلئ در خصوص جایگاه عظیم امامزادگان در ترویج فرهنگ اهل البیت و به وجود آمدن تمدن ها مطالبی را متذکر شدند.

در ادامه یاد مرحوم حاج نیاز علی قادریان بانی بنای مقدس امامزاده شاه محمد مراد (ع) آذرخواران را گرامی داشتند.

ایشان ضمن تاکید بر اجرای طرح با در نظر گرفتن طرح هادی روستای آذرخواران ، دهیار روستای آذرخواران را به نظارت در این باره منصوب نمودند و برای پرهیز از انجام کارهای پراکنده ،لزوم فازبندی اجرای طرح را مهم دانسته بطوریکه انجام سنگفرش صحن موجود در اولویت کارها قراردادند.
در ادامه حجت السلام کوهگرد امام جماعت روستا ضمن بیان نظرات خود انجام اقدامات فرهنگی را همزمان با پروژه های عمرانی مربوطه خواستار شدند.
پس از آن آقای اکبر رئیس محترم اوقاف جلگه و جرقویه تشریح ساختار طرح جامع و دستورالعمل مربوطه و الزامات اجرایی آن پرداخته و بر اعلام آمادگی اداره اوقاف برای پیشبرد اهداف آن تاکید کردند.
شورای اسلامی و دهیاری آذرخواران نیز اعلام آمادگی برای نظارت و همکاری در همه زمینه ها برای تحقق طرح جامع ، اجرای گام به گام آنرا خواستار شدند.
در پایان هرکدام از خیرین به صحبت در این موضوع پرداخته و در مجموع 300 ملیون ریال قول مساعدت مالی جهت اجرای عملیات عمرانی آستان دادند و نیز مصوب گردید اجرای سنگ فرش صحن غربی آستان به متراژ 500 متر مربع توسط 2 نفر از خیرین محترم عملیاتی گردد.