اصفهان شرق

اولين همايش علمي، تخصصي مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند

کدخبر: 62936
1394/02/30 در ساعت 09:15

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند: به همت دفتر فرهنگ اسلامی وبا همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند همايش مبارزه با مواد مخدر با هدف اجتماعی سازی و آشنایی فضای دانشجویی و دانشگاهیان با حضور جناب سرهنگ حسین زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، شهردارواعضاءشورای اسلامی شهر، نماینده بخشداری جلگه، روئسای مراکز دانشگاهی، فرمانده پادگان 102 امام حسین (ع)، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج2 امام حسن مجتبی (ع)،پایگاهای مقاومت بسیج برادران وخواهران شهرهرند ، نیروهای نظامی وانتظامی بخش جلگه وجمعی از اساتید،کارکنا ن و دانشجویان در سالن پیامبر اعظم واحد هرند برگزار شد.

در ابتداءاین مراسم دکتر خسروی ضمن عرض خوش آمدی گوئی به مدعوین، هدف از برگزاری این همايش را بررسی نقش نشاط اجتماعی، دین و بهبود یافتگان و خانواده‌های آنان در امر مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.
در ادامه سرهنگ حسین زاده به بیان پیامدهای استفاده از مواد مخدر ومشروبات الکلی وقرص های روان گرددرزندگی واجتماع پرداخت وگفت : کسانی که به این کار دست میزند وبه مواد مخدر روی می آورند خسارات جبران ناپذیری را در زندگی خود متحمل می شوند و آسیب های جدی را به خانواده های خود و جامعه وارد می نمایند که هیچ گاه قابل جبران نخواهد بود.

درپایان این مراسم لوح تقدیر وسپاس از طرف شهردار وشورای اسلامی شهر هرند ودانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند به ستوانیکم حسینعلی نیکبخت فرمانده انتظامی بخش جلگه بخاطر زحمات وتلاشهای ایشان اهداءشد. وهمچنین بمناسبت هفته گرامیداشت معلم به دکترمحمد رجبی مدیرگروه برق ومهندس ملکوتی مدیر گروه معماری به نمایندگی از اساتید و به بهروز ادهمی دانشجوئی رشته معماری که در جشواره فرهنگی هنری نقاشی رنگ و روغن استانی ، مقام سوم در دانشگاه آزاد اسلامی را کسب نموده بود لوح تقدیر وسپاس اهداءگردید. همچنین نمایشگاهی با موضوع پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی مواد مخدر و اینترنت و مشروبات الکلی در جنب محل همایش برپا شده بود
برگزارکنندگان همایش هدف از برگزاری این همایش را بهره‌گیری مناسب از ظرفیت و قابلیت‌های موجود در دانشگاه‌ها از طریق مشارکت نخبگان و اصحاب اندیشه در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها ذکر نمودند.

DSC00263