سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:09 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

احکام متهمان حادثه تروریستی حمیدیه به‌زودی صادر می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت پرونده حادثه تروریستی حمیدیه گفت: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه قضایی پرونده این حادثه در مسیر درستی قرار گرفته و امیدواریم احکام متهمان به زودی صادر شود.

به گزارش اصفهان شرق؛  سردار اسکندر مؤمنی  در آیین چهلمین روز شهادت سه مأمور نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: امروز مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‌کنند و پلیس با همراهی مردم می‌تواند وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد و این ارتباط دوسویه رمز امنیت پایدار در کشور است.

وی با بیان اینکه امنیت متعلق به مردم و حق‌الناس است و هیچ کس نمی‌تواند امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد، تصریح کرد: مسلم است که افراد مخل امنیت مردم به هیچ وجه نباید احساس امنیت کنند که برخورد و شناسایی عوامل حادثه تروریستی 13 فروردین ماه امسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان داد نیروهای امنیتی و انتظامی ما با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم با شدت و قاطعیت و البته با رعایت ملاحظات قانونی برخورد می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا متذکر شد: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور با تحریک و حمایت سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای بیگانه خدشه‌دار شود.

مؤمنی همچنین به وضعیت پرونده حادثه تروریستی حمیدیه نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه قضایی پرونده این حادثه در مسیر درستی قرار گرفته و امیدواریم احکام متهمان به زودی صادر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حضور پرشور مردم متدین و با بصیرت حمیدیه به ویژه شیوخ و معتمدان محلی در مراسم تشییع و تدفین پیکرهای شهدای نیروی انتظامی و شرکت در آیین چهلمین روز شهادت این سه مأمور قدردانی می‌کنم، چرا‌که این حضور پرشور، پاسخی به منافقان و دشمنان این مرز و بوم است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.