سرویس: تولیدی » خبر پوششی 03:35 - سه شنبه 05 آذر 1392

امام جمعه شهر ورزنه در جمع هیئت های عزاداری:

رفع مشکلات شرق اصفهان به همت همگانی در چارچوب قانون نیاز دارد

امام جمعه شهر ورزنه گفت: روحانیون سعی در آرامش مردم در مشکلات داشته باشند، ما در هر کجا که باشیم حرف بحق مردم کشاورز را به گوش مسئولین می رسانیم.

Vater Markhjghkjhk

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام حمید رضا صادق زاده امام جمعه ورزنه در جمع هیات های عزاداری در شهر ورزنه پس از عنوان اهداف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به قیام کربلا که همان اصلاح دین مردم و انجام فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر بود پرداخت و لازمه یک جامعه پویا را پناه بردن  به معارف و پیروی از پروردگارعالمیان و پرورش دهنده همه موجودات دانست.

وی با اشاره به دو سوره ناس و فلق گفت: انسان از شر درونی که منشاء بیرونی دارد پناه به خدا می برد و این مسئله در جهت رفع رذایل اخلاقی انسانها بسیار مهم می باشد که درهمه جا وهمه حال باید از یاد خدا غافل نشویم.

مشاور اجتماعی استاندار درادامه به مباحث و مشکلات شرق اصفهان پرداخت و اظهارنمود: جلسات خوبی که با مسئولین خصوصا استاندار استان اصفهان  برگزار شده است، رفع مشکلات شرق به همت همگانی وهمیاری درچارچوب قانون نیاز دارد و در این امر باید روحانیون به کمک مردم علاوه بر طرح مشکلات سعی در آرامش و حمایت و اعتماد به مسئولین را متذکر شوند البته مسئولین هم مشکلات را یکی یکی در دستور کار خود قرار دهند و سعی در بر طرف کردن مشکلات داشته باشند.

امام جمعه ورزنه درادامه گفت: در این زمینه چه  در دولت قبل و چه اکنون کارهای خوبی در حال پیگیری است که ما امیدواریم در اسرع وقت به  نتیجه برسد که عمده این کارها پرداخت بخشی از خسارت ها درچارچوب قانون ماده44توزیع عادلانه آب است.

Vater Markhjghhjhj

وی با اهمیت دانستن مشاغل با رویکرد کشاورزی افزود: مشاغلی با رویکرد کشاورزی و دامداری جهت سر ریز جمعیت باید ایجاد شود و نباید توقع داشت به فردی که 50سال کشاورز بوده امروز بگوییم دیگرآب نیست،  طبق قانون حق آبه یک اصل در همه توزیع ها باید باشد و من از گرفتاری های مردم از نزدیک خبردارم البته مقام معظم رهبری هم مباحثی را در جهت برطرف شدن فشار بر مردم به مسئولین توصیه کرده اند. ما در هر کجا که باشیم حرف بحق مردم کشاورز را به گوش مسئولین می رسانیم.

مشاور اجتماعی استاندار با توجه به تشکیل کمیته ای درجهت رفع مشکلات گفت: کمیته ای متشکل از 4مدیرکل وفرماندارشهرستان و نماینده کشاورزان درخصوص برطرف شدن مشکلات تشکیل شده است وتمام جلساتی که این کمیته برگزارمی کند را در پایان هرجلسه اطلاع رسانی کامل خواهم کرد.

وی منشا بهره مندی از صنف کشاورزی شهرستان و استان را یک ضرورت دانست و گفت: ورود قوی تشکل های مردمی در جهت برطرف شدن مشکلات در چاچوب  قانون و آرامش لازمه تسریع در امور ورفع مشکلات می باشد و امروز تهییج  و حرکات نابجا خیانت به  روند پیگیری های مردم است.
lkljkVater tyty

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.