سرویس: تولیدی » خبر پوششی 02:17 - دوشنبه 28 اردیبهشت 1394

در شهر ورزنه:

سومین دوره کلاس های داوری درجه سه به کار خود پایان داد

اختتامیه سومین دوره کلاس های داوری درجه سه با حضور مسئولان بخش بن رود و ورزش شهرستان اصفهان در سالن اجتماعات کانون فکری کودک و نوجوان شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: علیرضا قطبی مسئول پایه و جوانان هیات فوتبال بخش بن رود و به نمایندگی از اعضای هیات فوتبال گزارشی کاملی از عملکرد چهار ماهه ی اخیر هیات فوتبال بخش بن رود برای حضار و مسولین ارایه کرد.
جابر عضو شورای اسلامی شهر ورزنه نیز با مهم خواندن امر ورزش و به خصوص رشته ی فوتبال به بیان برخی از مشکلات موجود درفوتبال بخش پرداخته وبه کمبود محیط ها و سالن های ورزشی در شهر ورزنه اشاره کرد.

وی همچنین برگزاری چنین کلاس هایی در بخش بن رود را حرکتی مثبت و مهم در جهت ارتقای فوتبال و ورزش بخش بن رود دانسته و از چنین برنامه هایی استقبال کردند.

IMG_5458

صادقی بخشدار بن رود با بیان اینکه بخش بن رود دارای استعداد های فراوانی در رشته های ورزشی مختلف و به خصوص فوتبال می باشد گفت از تمام برنامه های ورزشی و به خصوص برنامه های هیات فوتبال بخش بن رود استقبال و حمایت میکنیم.

در ادامه دهقان ریاست هیات فوتبال شهرستان اصفهان نیز با عالی خواندن سطح این دوره از کلاس ها از میزبانی بخش بن رود و شهر ورزنه تشکر کرده و ضمن ابراز خوشحالی از حضور باشوق وعشق جوانان به عرصه ی ورزش وداوری ابراز امیدواری کردند که درماه های آینده نیز چنین کلاس هایی در بخش ها و شهر های مختلف برگزار شود.

IMG_5464
وی همچنین به وجود استعداد های فوتبالی زیاد این بخش اشاره و بیان کرد: با تلاش های هیات فوتبال بخش بن رود و اداره ورزش و جوانان شهر ورزنه و همچنین مسولین شهر می توان اقدامات ورزشی زیادی را در بخش بن رود اعم از ساخت زمین فوتبال ساحلی و افتتاح مدرسه فوتبال برای این بخش داشت

دهفان هچنین با عالی خواندن تیم هیات فوتبال بخش بن رود، حمایت های همه جانبه ی خود را از هیات فوتبال بخش بن رود اعلام کرده و گفت هیات فوتبال شهرستان اصفهان تا حد بضاعت و توان خود از همه لحاظ به فوتبال بخش بن رود کمک خواهد کرد.

IMG_5427 IMG_5429

ê

ê

ê

ê

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.