سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 02:45 - دوشنبه 28 اردیبهشت 1394

پس از چند سال انتظار:

آسفالت گرم بر تن زیرسازی سرد محور نصرآباد- محمد آباد

پس از مدت های بسیار در انعکاس خبر حادثه خیز بودن جاده محمد آباد به نصرآباد، با عنایت خداوند عملیات اسفالت جاده اغاز شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، 1294 روز پس از سفر جمعی فرماندار شهرستان اصفهان به اتفاق تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی به شهر نصرآباد در 11 آبان 1390 و تصویب اقدام لازم برای دو بانده نمودن محور 4 کیلومتری نصرآباد- محمدآباد که پلیس راه استان آن را در زمره  محورهای حادثه خیز کشور اعلام کرده بود، بالاخره از صبح روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه 1394 عملیات آسفالت این محور آغاز شد.

Vater-Mark-(2)1

این در حالی که از سمت نصرآباد جدول گذاری میدان ورودی و از سمت محمدآباد عملیات زیرسازی با جدیت در حال انجام است که این امر موجبات شادی مردم  این دو شهر و منطقه را در پی داشته و انتظار می رود با جدیت و سرعت این اقدام تداوم یابد و با اتمام عملیات آسفالت و نصب علایم  مورد نیاز ، شاهد تردد ایمن در مسیر این محور ترانزیتی باشیم.

امید است محور دوم سه راهی به محمدآباد تکمیل و آسفالت شود و نگرانی مردم منطقه و مسافران که دائم شاهد حوادث ناگوار بودند بر طرف گردد.

لازم به ذکر است آخرین حادثه این محور مربوط به عصر  روز جمعه 25 اردیبهشت 94 بود که منجر به واژگونی یک دستگاه تندر ال نود  شد  که خوشبختانه خسارت جانی نداشت؛  اما به خودرو  خسارت جدی وارد شد.

در اینجا لازم است از زحمات و پیگیری های امام جمعه نصرآباد، فرماندار شهرستان و بخشدار جرقویه سفلی که پیگیری های جدی برای به نتیجه رساندن این پروژه داشتند و همچنین تلاش های اخیر  رئیس محترم اداره راه و شهرسازی جرقویه و پیگیری های خبرنگار سایت اصفهان شرق از شهر نصرآباد و سایر دست اندرکاران  تشکر کنیم که در رفع خطر این جاده حادثه خیز نقش بالایی را ایفا کرده اند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “آسفالت گرم بر تن زیرسازی سرد محور نصرآباد- محمد آباد”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    باز باران ، نه ، نیامد
    با ترانه ، نه ، با فنیشر
    قطع شد کار آسفالت
    این کار نیز
    مثل زیر سازی
    چند سال به طول انجامد
    شاید باز هم
    کشته شوند چند تا
    تا راه بیفتند باز غلطک

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.