سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:24 - سه شنبه 05 آذر 1392

همايش معاونين و مربيان پرورشي اداره آموزش و پرورش بخش بن رود ورزنه

دومين همايش معاونين و مربيان پرورشي مدارس بخش بن رود در محل كنفرانس اداره آموزش وپرورش برگزار گرديد.

uytutyu
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه:  قاسمي زاده معاونت پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود درهمايش معاونين و مربيان پرورشي اداره آموزش و پرورش بخش مطالبي راجع به اهميت مسائل ديني و پرورشي و نقش آن در كمال و تعالي انسان مطرح كرد و گفت: يكي از مواردي كه معاونين و مربيان پرورشي بايد سرلوحه كار خود قرار دهند استمداد از الطاف الهي است چون هدايت كار خداست و كار پيامبران و ديگر انسانها نيست و همه در اين مسير وسيله هستند، هدايت ارائه راه نيست بلكه هدايت وصل به مطلوب است و لذا اين كار، كارالهي است و ما هر روزه در نمازهايمان 10بار از خداوند طلب كمك ميكنيم ولي پيامبر كه نماز شب بر او واجب بود21بار از خداوند طلب كمك مي كرد.

وی افزود:تمامي مربيان پرورشي بايد در اين مسير صبر و استقامت داشته باشند چون پرورش امري مستمر است وموقتي نيست. حضرت نوح 950سال دعوت به خداوند كرد ولي تعداد انسانهاي كه هدايت شدند از تعداد انگشتان يك دست كمتر بودند و نكته ديگر اينكه ما اول خودمان بايد عامل به گفته هايمان باشيم تا كلام ما در ديگران نفوذ كند و اين الگويست كه خداوند در قرآن كريم مطرح كرده است.

درادامه طهماسبي كارشناس فرهنگي هنري اداره دستور العملهاي مسابقات فرهنگي هنري آموزش و پرورش را براي كليه معاونين و مربيان تبيين كرد.

hththtuiuyjVater Markhjghhgh

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.