سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 17:01 - جمعه 25 اردیبهشت 1394

امام جمعه موقت شهر هرند:

مسئله هسته ای بهانه ای بیش برای امریکا نیست

امام جمعه شهر هرند گفت: مسئله هسته ای بهانه ای بیش برای امریکا نیست بلکه انها مبانی اسلامی را هدف قرار داده اند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمودی امام جمعه موقت در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند گفت: سه ماه رجب، شعبان ،رمضان این سه در واقع ماه های هستند که انسانها در رسیدن به تقوای الهی تر ک از گناه ومعصیت تلاش باید کنند بویژه ماه رجب.وی گفت بالاترین پیروزی انسانها در کاره های صبر است.

دکتر محمودی در خطبه دوم خود ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث رسول اکرم (ص) از مسئولین وکمک کنندگان در برپائی مراسم عتکاف تقدیر وتشکر نمود وگفت این همه کشتار وظلم وستم وتجاوزبه حقوق مسلمانان بخاطرعزت وشرف دین اسلام وقران کریم وسخنان زیبایش است که در روز مبعث با علم وقلم ودانش شروع شد .

خطیب نماز جمعه هرند دربخشی از سخنان خود اظهار کرد کسانی که ادعاء تمدن ،فرهنگ ،علم ودانش وتکنیک می کنند باید بفهمند ارزشی را که اسلام آورده با آگاهی با علم وقلم ودانش است وکسی نمی تواند در دنیای امروزی جلوی این ارزشها را بگیرد .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمودی گفت آمریکا مسئله هسته ای را بهانه قرار داده است واینها مبناءنظام مقدس جمهوری اسلامی را درک کرده اند وفهمید ه اند وتنها چیزی که اینجا است بهانه تراشی است واین کشور با دسیسه ونیرنگ وفریبکاری در طول تاریخ دست به جنایت زده است وحاضر نیست حقایق را بپذیرد وکنار بیاید. در پایان نماز جمعه از طرف دفتر امام جمعه وسازمان تبلیغات اسلامی شهر هرند به دست اندرکاران مراسم عتکاف لوح تقدیر وهدایای اهدا شد.

DSC00284 DSC00293

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.