سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:09 - جمعه 25 اردیبهشت 1394

امام جمعه ورزنه:

بهشت آباد به نام اصفهان و به کام دیگران شده است/ بی تدبیری های گذشته تالاب گاوخونی را خشکاند

امام جمعه ورزنه گفت: مسئولین برای نفس کشیدن خود و مردم و احیاء تالاب و زاینده رود فکر و اقدامی عاجل انجام دهند که خدای ناکرده فردا دیر است.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه به روایتی از پیامبرگرامی اسلام (ص)اشاره و اظهار داشت: شیطان در برابر انسان ها همانندگرگ است که طعمه خود را بی امان می درد و باید انسان ها مواظبت کنند که در اجتماعات و با حضور در مکان های مذهبی هم دلی و وحدت بین جامعه را حفظ کنند که رمز موفقیت و غلبه بر شیطان همان وحدت بین مسلمین است.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم ضمن تبریک عید بزرگ و سعید مبعث و اشاره به آیه164سوره آل عمران بیان کرد: خداوند متعال در قرآن بر مردم منت نهاد و پیامبری را برای هدایت بشر مبعوث کرد که رحمة للعالمین است و امروز عده ای با تفکر تکفیر سعی در اسلام هراسی دارند که این تفکر، تفکر غلطی است چرا که مبعث لازمه تکریم اخلاق است.

وی در ادامه به کشت و کار مردم اشاره و اظهار کرد:شکر گزاری به درگاه خداوند متعال و پرداخت زکات مایه رحمت و برکت است.

امام جمعه ورزنه با اشاره به سفر اخیر معاون اول رییس جمهور به استان یزد و صحبت های ایشان و استاندار یزد اشاره و افزود: انتقال لوله دوم آب به یزد مغایر باقانون است و مسئولین سعی کنند ملی فکر کرده و قانونی صحبت نمایند و باید سوال کرد که مصوبه هیات دولت در سفر مقام معظم رهبری به استان اصفهان در سال 82در خصوص بهشت آباد کجاست و این مصوبه چه شد؟

وی تاکید کرد: امروز بحث پروژه بهشت آباد به نام اصفهان و به کام دیگران شده است و نیز باید دانست که در کنار همه خدمات استاندار محترم در خصوص احیاء زاینده رود و اجرای مصوبات 9ماده ای اجرای این مصوبات استانی صورت نمی گیرد و باید دولت و وزارت نیرو عزم خود را جزم کنند و این مهم را تسریع دهند.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به دلایل گرد و غبار و ریزگردها در استان اصفهان بیان داشت: این حرف ها را در زمانی می زنم که در رودخانه زاینده رود مقداری آب جاری هست اما به گفته خود کارشناسان امروز یکی از دلایل گرد و غبار و ریزگردها در هوای استان اصفهان خشکی تالاب گاوخونی است که بی تدبیر های گذشته تالاب و رودخانه را خشکاند، مسئولین برای نفس کشیدن خود و مردم و احیاء تالاب و زاینده رود فکری و اقدامی عاجل انجام دهند که خدای ناکرده فردا دیر است.

امام جمعه ورزنه در پایان خطبه ها به پیشنهاد شهردارشهر ورزنه مبنی برساخت حسینیه و مهمانسرا برای مردم منطقه بن رود و شهر ورزنه در مشهد اشاره و گفت: این کار بسیار خوبی است و باید همه مردم و مسئولین و همچنین علما در به نتیجه رسیدن این امر مهم تلاش نمایند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “بهشت آباد به نام اصفهان و به کام دیگران شده است/ بی تدبیری های گذشته تالاب گاوخونی را خشکاند”

  1. احمد گفت:

    زنده بادسایت خبری اصفهان شرق و همچنین حجت الاسلام صادق زاده
    سایت روح گرفت ماهمه جوره درخدمتیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.