سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:10 - سه شنبه 05 آذر 1392

در مجمع عمومی دبیران جلگه مطرح شد

اخلاص در عمل موجب ماندگاری در کارهاست

امام جمعه شهر هرند گفت: ماندگاری قیام امام حسین (ع) به سبب اخلاص بود و لزوم کار ما هم می بایست بر اساس اخلاص انجام گیرد.

44084167959323881255

به گزارش اصفهان شرق: مجمع عمومی دبیران متوسطه اداره آموزش و پرورش بخش جلگه با حضور مسئولین اداره ، دبیران و نماینده ولی فقیه در بخش برگزار شد.

دبیران حاضر در این جلسه در کارگروههای تخصصی حضور یافتند تا در زمینه ی مسائل آموزشی و رفع مشکلات با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند.

بمانعلی امینی هرندی رییس اداره آموزش و پرورش بخش جلگه در ادامه به ذکر گزارش کامل از روند پیشرفت آموزشی پرداخت و هدف از این مجمع را استفاده ی مثبت از تجارب دبیران باسابقه توسط سرگروههای  شرکت کننده در آموزش این مجموعه دانست.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه شهر هرند در این جلسه به اخلاص کاری فرهنگیان اشاره وی افزود: در انجام هر کاری می بایست اخلاص در عمل وجود داشته باشد.

وی گفت: ماندگاری قیام امام حسین (ع) به سبب اخلاص بود و در این راستا تجلی اخلاص در مفاتیح الجنان  حاج شیخ عباس قمی نمود پیدا کرد به طوری که این کتاب دینی در کنار قرآن قرار دارد.

امام جمعه در ادامه به مهم خواندن مباحث دینی اشاره و تاکید کرد: مسئولین می بایست در امور وحدت داشته باشند و همکاری لازم را در مباحث دینی انجام دهند، در این راستا ارتباط با نماز جمعه  و نسل جوان صورت پذیرد زیرا در سایه ارتباط مشکلات حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: در جنگ نرم دشمنان پشتیبان جوانان باشیم و در بین آنان حضور موثر داشته تا جوان با مشاهده ی رفع برخی شبهه هایش پیوندی محکم با ما برقرار کند.

DSC09835 DSC09852 gpic24_4

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.