سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 03:30 - جمعه 25 اردیبهشت 1394

در آستانه مبعث پیامبر(ص) در اصفهان:

پنجمین کنگره تخصصی ملی فاطمه شناسی( بضعه الرسول) برگزار شد

پنجمین کنگره تخصصی ملی فاطمه با حضور برگزیدگان مقاله نویس در دو سطح تخصصی و عمومی در شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق: پنجمین کنگره تخصصی ملی فاطمه شناسی در دو سطح تخصصی و عمومی در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اصفهان با حضور مقاله نویسان و فعالان کنگره برگزار شد.
حمیدرضا صادق زاده با اشاره به جلسه تخصصی ویژه کنگره اظهار کرد: سطح تخصصی با حضور برگزیدگان مقاله نویس به اجرا درامد و از بین 200 مقاله 42 عدد مقاله برگزیده این دوره انتخاب شد که از این تعداد 14 مورد نشان برتر را به دست آوردند و 6 نفر به ارائه مقاله پرداختند.

دبیر کنگره فاطمه شناسی از تبیین کتاب کوثر رحمت به نویسندگی ابوالفضل شیخی قهی خبر داد و گفت: این کتاب در بخش تخصصی کنگره پس از داوری مقالات تبیین شد و به عنوان اثری ارزشمند در خصوص حضرت زهرا به رشته تحریر درامد.

وی با اشاره به چاپ 1000 صفحه ای کتاب چهارمین کنگره فاطمه شناسی افزود: این کتاب در دو جلد که یک جلد ان مشتمل بر 1000 صفحه بود، توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان و با همت مضاعف قسمت پژوهش موسسه امام مبین و دبیرخانه کنگره به چاپ رسید.

صادق زاده حضور علاقه مندان به کنگره امسال را در کنار شرکت کنندگان استان اصفهان، از دیگر شهرهای کشور عنوان و گفت: به جهت بعد مسافت تعدادی از شرکت کنندگان از دیگر استان های کشور، این افراد قادر به حضور در کنگره نبودند و ما به ناچار فقط از برگزیدگان دعوت به عمل آوردیم.
وی مزیت اصلی این نشست را اجرای دو جلسه تخصصی و علمی و همچنین نشست کنگره در یک روز عنوان کرد تا بتوان صرفه جویی خوبی در وقت بانوان حاضر داشت.
گفتنی است حجت الاسلام رحیمی امام جمعه خمینی شهر به عنوان سخنران اول کنگره با محوریت بعثت پیامبر و همچنین مباحث روز از جمله وجود تکفیری ها در دنیا حضور یافت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.