سرویس: اقتصادی » راه و شهرسازی 14:28 - پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394

در جلسه رفع مشکلات مسکن مهر هرند مطرح شد:

اخطار شش ماهه برای ساخت زمین های شهرک علامه هرند/ قراردادهایی که فسخ می شود

شهردار شهر هرند گفت: طی جلسه ای با مسئولان بنیاد مسکن استان مقرر شد که در فرجه ای شش ماهه صاحبان زمین های شهرک علامه شهر هرند در جهت ساخت اقدام کنند و در غیر این صورت قرارداد نوشته شده فسخ می شود.

به گزارش اصفهان شرق، جلسه ای با حضور خانی مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان، فقیه نیا رییس بنیاد مسکن شهرستان و مسئولان شهر هرند در خصوص ارائه مشکلات شهرک علامه و مسکن مهر شهر هرند برگزار شد.

مهندس حمید شهبازی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به جلسه رفع مشکلات شهرک علامه و مسکن مهر شهر هرند، اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه حدود 80 درصد از مسکن مهر صفار و شهرک علامه دارای سکنه می باشد ولی خدمات کافی و در حد انتظار به این دو شهرک داده نشده است و باید برای رفاه حال مردم اقدام موثر انجام شود.

شهردار شهر هرند سهم شهرداری از تفکیک زمین ها را از موارد مهم در خصوص درآمد شهرداری از مسائل شهری عنوان کرد.

وی با توجه به قول بنیاد مسکن در خصوص رفع مشکلات خدماتی شهرک مهر و علامه این شهر خاطرنشان کرد: نبود فضای تجاری، فرهنگی و تفریحی از اهم مشکلات در زمینه خدمات شهری به ساکنین این دو شهرک است و با توجه به قشر جوان ساکن در این دو مکان مسئولان پرقوت وارد عمل شوند.

شهبازی از زمین های واگزار شده به شهروندان و عدم ساخت آن، بیان کرد: طی تبادل نظرات و صحبت های مدیرکل بنیاد مسکن استان، مقرر شد تا شهروندان طی فرصت سه ماهه برای کسب پروانه ساختمانی به شهرداری مراجعه و ظرف سه ماه اقدام به ساخت کنند و در غیر این صورت قرار داد زمین فسخ خواهد شد.

وی مقابله با زمین خواری را از اولویت های بنیاد مسکن در خصوص اخطار برای ساخت زمین های عنوان کرد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.