سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 17:29 - چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394

با پیگیری های صورت گرفته:

تذکرات عملي شد ولي حکايت همچنان باقي است

برخی از پایه های تیر چراغ برق شهر حسن آباد تعویض شد ولی باید توجه کافی نمود که این حکایت یک کوچه نیست و باید مسئولان به مسائل ایمنی و تعویض دیگر پایه ها را در دست اقدام قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: به دنبال سقوط چند پايه برق در خيابان آزادي شهر حسن آباد جرقويه در ماههاي قبل و اعلام ضرورت جانمایی پایه های برق در اين خيابان از طريق اين رسانه، خوشبختانه اداره برق جرقويه عليا هر چند با وقفه اي چند ماهه، اقدام به تعويض پايايه هاي برق در اين خيابان کرد.

در اين بين يکي از نکات قابل توجه در حين تعويض يايه هاي برق که تعجب کارگران و مسئولان اداره برق را به همراه داشت، احتمال پوسيدگي بيش از حد انتظار ساير پايه هاي برق بود. چرا که در اين مرحله مشخص شد استقامت پايه هاي برق صرفا متکي بر سيم هاي برقي است که بين پايه هاي برق کشيده شده است. به گونه اي که زماني که سیم های پایه های برق در اين عمليات باز مي شدند، يکي از پایه ها خود بخود و بدون اين که نيرويي به آن وارد شود، واژگون شد. با توجه به اين که نزديک به 35 سال از برق رساني به شهر حسن آياد گذشته، احتمال پوسيدگي اين پايه ها وجود دارد. از اين رو این مسئله توجه بیشتر مسئولین را می طلبد تا قبل از اين که اتفاق ناگواری روي دهد، نسبت به تعويض پايايه هاي برق اقدام شود.

DSC05296 DSC05298

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.