سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:55 - چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان خبر داد:

هفته اخر اردیبهشت اولین حلقه صالحین خواهران رسانه ای اصفهان/240 نفر عضو بسیج رسانه هستند

مسئول بسیج رسانه استان اصفهان از اولین جلسه حلقه صالحین خواهران رسانه ای شهرستان اصفهان در هفته اخر اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، نشست شورای راهبردی چگونگی تشکیل حلقه های صالحین خواهران رسانه ای شهرستان اصفهان با حضور سرگروه های حلقه صالحین صبح امروز 23 اردیبهشت ماه در ستاد فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) تشکیل شد.
سرهنگ پاسدار رضا صفری در این نشست کار رسانه را الگوگیری، الگوپردازی و هدایت افراد عنوان و اظهار کرد: جریان های مختلف به منظور رسیدن به اهداف مربوطه خود حرکت می کنند ولی جریان رسانه ای هر آنچه به نگارش در می آورد برای دیگران است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان توانمند سازی رسانه ها را در موضوعات مختلف از اهداف این سازمان دانست و خاطر نشان کرد: باید عمقی و با جمع کردن صاحبان قلم با هر سلایقی در کنار هم بتوان برای افراد جامعه کاری مفید انجام داد و می توان گفت، راه اندازی حلقه های صالحین اصحاب رسانه یکی از موارد مطلوب در این زمینه می باشد.
وی با بیان اینکه حلقه های بسیج صالحین در سه بخش معرفتی، بصیرتی و مهارتی برای اعضا اجرا می شود، تصریح کرد:جلسات حلقه صالحین در هر ماه یک بار برگزار می شود تا بتوان به توانمندسازی اهالی رسانه که از اهداف حلقه های صالحین است، رسید.
صفری 240 نفر از اصحاب رسانه اصفهان را عضو بسیج رسانه معرفی و گفت: از این تعداد 62 نفر خواهران هستند و برای تشکیل حلقه های صالحین به دو گروه 31 نفری تقسیم شده اند که به صورت مجزا و با اهداف یکسان به فعالیت خواهند پرداخت.
وی با تحسین فعالیت شهرستان ها در بسیج رسانه تصریح کرد: 8 دفتر در شهرستان های استان اصفهان برای سازمان بسیج رسانه راه اندازی شده اند و در کاشان 50 نفر به عضویت سازمان بسیج رسانه درآمدند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با بیان اینکه رسانه ها در حال حاضر تاثیر گذارترین ابزار هستند، افزود: در جامعه امروز بدون وجود رسانه ها نمی توانیم تاثیر گذار و مثمر ثمر باشیم و این در حالی است که اصحاب رسانه در ردیف قشر نخبه جامعه هستند و برنامه ریزی برای این قشر ملزم به تلاشی طولانی است تا به افزایش مدیریت رسانه ای و آموزش های کاربردی آنها افزوده شود.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد که نخستین هم اندیشی حلقه صالحین خواهران دوشنبه 27 اردیبهشت ماه برگزار شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.