سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 01:25 - سه شنبه 22 اردیبهشت 1394

در بخشداری کوهپایه برگزار شد:

اولین جلسه احیا زکات در سال 1394 کوهپایه

اولین جلسه احیا زکات در سال 1394 کوهپایه با حضور مسئولان این شهر و به منظور تقویت این واجب فراموش شده برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کوهپایه: اولین جلسه زکات بخش کوهپایه با حضور اعضا و تعدادی از کشاورزان فعال این بخش در سالن جلسات بخشداری تشکیل شد.
در این جلسه تودشکی بخشدار کوهپایه گفت: ما فقط مسئول کارهای قانونی و دولتی نیستیم و و مکلف به اجرا و مسئول برنامه های شرعی بوده و هستیم و در ادامه حاجی آقا موذن مسئول زکات شهرستان اصفهان از برگزاری جلسات در بخش های دیگر و اشاره به 32 مورد آیه که به صورت صریح در قران مبنی بر پرداخت زکات آمده است گفت در صورت عدم پرداخت زکات اول خشکسالی پیش آمده و سپس با از بین رفتن حیوانت اهلی نعمت از ماگرفته می شود.
در ادامه موسی کاظمی گزارشی از پرداخت زکات در سال 1393 به اطلاع حضار رسانده وافزود: در سال گذشته بیش از مبلغ 150 میلیون تومان وجه نقد و کمک جنسی در بخش زکات جمع آوری و در سر فصلهای مربوطه هزینه شده و ایشان همچنین درخواست همکاری مردمی در بحث زکات در بخش کوهپایه داشت.
در این جلسه کلیه حاضرین پیشنهادات خود را اعلام و از طرف اداره کشاورزی وضعیت کشاورزی و دام داری بخش خدمت حاضرین توضیحاتی داده شد و همچنین در این جلسه از طرف رئیس آموزش و پرورش بخش کوهپایه قول همکاری جهت برگزاری جلسات تبلیغ و فرهنگ سازی برنامه های زکات با حضور اولیا دانش آموزان با عنایت به امکانات این اداره داده شد.
در پایان جلسه مقرر شد تشکیل شورای زکات در 4 دهستان بخش کوهپایه از اعضا شورا و دهیاری و کشاورزان تشکیل و جهت این واجب فراموش شده تبلغ وفرهنگ سازی گردد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.