سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 21:48 - دوشنبه 21 اردیبهشت 1394

سفیر ویتنام در گفتگو با اصفهان شرق گفت:

همکاری گردشگری ویتنام و محمدآباد جرقویه در آینده ای نزدیک/ تلاش شهردار برایم جالب بود

سفیر ویتنام گفت: امیدواریم بتوان همکاری متقابل در زمینه گسترش صنعت توریسم مابین این شهر و ویتنام داشته باشیم.

به گزارش اصفهان شرق: سفیر ویتنام با دعوت شهردار شهر محمدآباد در سفری یک روزه به شرق اصفهان با پتانسیل های بالای گردشگری این شهر آشنا شد و نهایت خوشحالی خود را از حضور در این شهر اعلام کرد.

در حاشیه این دیدار “نگوین هونگ تاچ” در گفتگو با قادریان خبرنگار افتخاری اصفهان شرق در جرقویه سفلی، با اشاره به آثار تاریخی دیدنی در شهر محمدآباد اظهار کرد: دفعه اول است که به این شهر آمده ام و این مکان را با داشتن آثار باستانی و تاریخی بسیار جالب یافتم.

سفیر ویتنام از تلاش بسیار شهردار این شهر اظهار شادمانی کرد و افزود: تلاش شهردار این شهر در حفظ و احیای آثار تاریخی و ماندگاری برای نسل آینده جالب بود و می توان گفت که ارتباط خوب و موثر وی با خارجیان بسیار خوب است.

وی دستاورد این بازدید را همکاری بیشتر در توسعه گردشگری محمدآباد و ویتنام عنوان کرد و گفت: در ویتنام به دنبال توسعه صنعت توریسم هستیم و امیدواریم بتوان همکاری متقابل در زمینه گسترش صنعت توریسم مابین این شهر و ویتنام داشته باشیم.

IMG-20150511-WA0015

مهدی نصر اصفهانی در ادامه این گفتگو تصریح کرد: اولین آشنایی ما و دعوت از سفیر ویتنام، در نمایشگاه گردشگری اصفهان بود و جذابیت غرفه و گویش محلی مردم  شهر محمدآباد، سخنی بود که توسط سفیر ویتنام در دیدار چند دقیقه ای از این غرفه مطرح شد.

شهردار شهر محمدآباد خاطرنشان کرد: قطعا ورود این عزیزان در منطقه منشاء صنعت گردشگری و توریسم خارجی خواهد بود و همچنین تعامل خوبی که مدیریت استان اصفهان به این موضوع دارد، می تواند ما را در رسیدن به اهداف عالی خود در این مسیر موفق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.