سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 07:50 - دوشنبه 21 اردیبهشت 1394

شهردار محمد آباد جرقویه گفت:

مدیریت واحد نیاز اصلی گردشگری شرق اصفهان

شهردار محمد آباد جرقویه گفت: در آینده نزدیک محمدآباد را به عنوان قطب گردشگری در کشور معرفی خواهیم کرد.

مهدی نصر اصفهانی در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به کاهش منابع مالی طی سالیان اخیر از پتانسیل بالای شرق اصفهان در زمینه های گردشگری خبر داد و اظهار کرد: باید پذیرفت که ظرفیت گردشگری ارزشمند تر از منابع آبی است و امروز محدودیت منابع مالی گریبان گیر منطقه شده است و مردم به نوعی دچار روز مرگی می شوند که باید فرصت های گردشگری را به مردم انتقال دهیم.
شهردار شهر محمد آباد افزود: مجموعه گردشگری خوبی در شرق اصفهان وجود دارد که حرف های زیادی برای گفتن دارد و لیکن در این زمینه مستلزم مدیریت واحد و یک پارچه و امکان سنجی خوب و مناسب در منطقه هستیم.
وی از ایجاد قطب گردشگری در محمد آباد در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: امروزه با توجه به جمیعت 70 درصدی جوانان و محدوده ی کم امکانات تفریحی و رفاهی، می طلبد که پتانسیل داخلی را قوت بخشیم و شهرداری را محدود به مدیریت شهری نکنیم.
نصر ورود به حوضه گردشگری را ایجاد درآمد پایدار منطقه ای عنوان کرد و گفت: محمد آباد از فرصت های بالای گردشگری بر خوردار است و سعی بر این است تا بتوان با پشتوانه شرکت مادر تخصصی جهانگردی و ایران گردی و استفاده از نیرو های بومی با آماده شدن زیر ساخت ها، حرکتی فعال در این حوضه انجام داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.