سرویس: سیاسی » بین الملل 06:47 - سه شنبه 05 آذر 1392

نوزادی که در آب جوش انداخته شد + عکس

به گزارش پلیس پس از نزاع مادر کودک سه ماه با برادر همسرش در پی نپرداختن پول، درگیری بالا گرفته و پس از حمله مرگبار مرد با چاقو به سمت مادر، فرزند 3 ماه وی را نیز داخل آب جوش انداخت.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فرازنیوز، مادر کودک به قصد فرار پس از درگیری و نزاع فیزیکی با برادر شوهر خود به سمت خانه پدری که در همسایگی آنان بود، گریخت ولی “سان چوآنگ جان” برادر شوهر وی مانع از فرا آن با فرزندش شد.

وی قبل از رسیدن همسایگان و پلیس و باضربات چاقو مادر کودک سه ماهه را از پای درآورد و لحظاتی قبل از مردن وی کودک سه ماهه‌اش را درون آب جوش انداخت.

پس از حضور به موقع همسایگان کودک سه ماه که به دلیل سوختگی درجه سوم برای زندگی تلاش می‌کرد به بیمارستان منتقل و برادر شوهر روانی توسط مردم و جمعی از همسایگان درحالی که چاقوی آشپزخانه در دست داشت، دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

وی در ابتدا برای دریافت پول با همسر برادر خود درگیر و در مقابل وی در برابر نپرداختن گلوی وی را به قصد تهدید در اجرایی کردن خواسته نا به جایش زخمی کرد.

پافشاری همسر برادر که قصد پناه بردن به خانه پدری خود را داشت نتیجه‌ای در بر نداشت سرانجام با چند ضربه پیاپی به شکم و پهلوی وی از پای درآمد.

قساوت برادر شوهر تا جایی پیش رفت ک لحظاتی قبل از جان باختن مادر کودک سه ماهه‌اش را درون آب جوش انداخت.

بنابر گفته پلیس ، این مرد سنگدل باید در انتظار تیرباران باشد.

وی پس از دستگیری به قتل عمد همسر برادر خود اعتراف کرد. به گفته پلیس جنایت این مرد در سنگدلی است که کودک سه ماه برادر خود را به راحتی داخل آب جوش انداخت و این اقدام همه مقامات و مردم را شوکه کرده است.

446455_154 446457_889 446460_269 446459_865 446458_122

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “نوزادی که در آب جوش انداخته شد + عکس”

  1. علی حاجیان گفت:

    خبر تاسف باری بود ولی توی این تصاویر ما که بچه ندیدیم نگفتید درگیری بر سر چقدر پول بوده

  2. نقد گفت:

    آفرین به علی حاجیان و این همه نظر..

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.