سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 07:50 - یکشنبه 20 اردیبهشت 1394

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

طرح سپاس در منازل شهدا با قوت دنبال می شود/ مسئولان سعی در مرمت گلزار شهدای حسن آباد داشته باشند

مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان از رشد صد درصدی طرح سپاس در استان و شهرستان های اطراف خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: حسین نافیان در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به نامگذاری سال 94 به برنامه های این سازمان بنیاد شهید اصفهان در تحقق و عملیاتی شدن فرمایشات رهبری اظهار کرد: برنامه های بنیاد شهید همه در حول لبیک گفتن به فرمایشات رهبر در خصوص نامگذاری سال دولت و ملت همدلی، همزبانی بوده و خواهد بود و در این راستا اجرای طرح سپاس که به صورت گروه های تخصصی با حضور در منازل خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هر دو هفته یکبار انجام می شود از جمله برنامه های ویژه بنیاد است که در جهت رسیدگی به مشکلات و معضلات خانواده شهدا و اجرای برخی خواسته های انها راه اندازی شده است.

مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان افزود: دیدار امروز ما از خانواده های شهدا و جانبازان منطقه جرقویه علیا هم در راستای همین امر بوده و امید است با همکاری بنیاد شهید منطقه این طرح به نحو احسن ادامه پیدا کند.

DSC05795

وی با اشاره به عملکرد این سازمان در ارائه خدمات بهتر به گروه های هدف تصریح کرد: بنیاد شهید در خصوص خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران با تمام دستگاه های مربوطه همکاری لازم را در زمینه تعلیم و تربیت، مسکن و ارائه تسهیلات داشته است و خانواده ایثارگران را جزعی از خانواده خود می داند و به این منظور راه را جهت انجام امور این عزیزان هموار کرده و طبق قانون با ارگانهای اجرایی در تعامل می باشد.

نافیان با توجه به اجرای خدمات بهتر به خانواده ها تاکید کرد: خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق قانون انجام خواهد شد و ما اطلاع رسانی را باید هر چه بهتر انجام داده و خود را متعهد به اجرای قانون می کنیم.

DSC05789

وی با ارزیابی طرح سپاس در شهرستان ها اشاره ای مختصر به طرح مذکور کرده و گفت: طرح سپاس و بزرگداشت روز شهدا روز 22 اسفند است و حدود دو سال است این روز در تقویم رسمی ما ثبت شده و می توان گفت که برنامه های این طرح با قوت ادامه می یابد و رشد صد درصدی را در برنامه های استانی و شهرستانی شاهد بوده ایم.

مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان با اشاره جمعیت 1000 نفری خانواده شهدا و جانبازان از اجرای این طرح به تدریج در منازل این عزیزان خبر داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبی بر اینکه در خصوص مرمت قبور گلزار شهدای حسن آباد اقدامی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: طرح سامان دهی قبور گلزار شهدا در سال 93در ردیف بودجه استانی بوده است و بنیاد شهید در این خصوص تعهد مرمت قبور گلزار شهدا را می دهد و امید است با تمهیدات مسئولین منطقه این مشکل در اینده نزدیک بر طرف شود.
DSC05778
احمدی نیا یکی از معاوننان بنیاد شهید با خانواده شهید شفیعی و جانباز 70 درصد دیدار کرد و ضمن ابراز خرسندی در سخنانی گفت:
شهدای هشت سال دفاع مقدس از بهترین سرمایه ی خود جهت حفظ و حراست از انقلاب گذشتند تا ما امروز کشوری در اوج عزت و اقتدار داشته باشیم و همه باید فرهنگ ایثار و شهادت را از شهیدان زنده یاد بگیریم و این فرهنگ با ارزش را به نسل چهارم انقلاب منتقل کنیم.
احمدی نیا در ادامه خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را عبادت دانست و برای زنده نگه داشتن حق شهدا باید اهداف انها را سر لوحه کار خود قرار دهیم و در خدمت گذاری به آنها کوتاهی نکنیم .

DSC05798

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.