سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:06 - شنبه 19 اردیبهشت 1394

یک کارشناس سیاسی:

هدف نهایی خاطره گویی های هاشمی رفسنجانی امتیاز گیری از نظام است

باقری خاطر نشان کرد: فعالیت های خاص و تخلفات برخی اعضای خانواده ایشان بویژه «م.ه» ضربه سنگینی برای سابقه سیاسی وی بود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز/ یک کارشناس مسائل سیاسی معتقد است: اینکه آقای هاشمی رفسنجانی اقدام به خاطره گویی و نقل قول های هدفدار می کند خلاف اخلاق و منش سیاسی است.
حمید باقری با اشاره به اظهارات و خاطرات هاشمی رفسنجانی در برنامه ها و همایش های مختلف افزود: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر کار سیاسی داشته اند اما با سیاسی کاری مخالفند.
وی تاکید کرد: اینکه کسانی در قید حیات نیستند و آقای هاشمی خاطره از آنها نقل قول می کند از یک کهنه کار سیاسی و روحانی باسابقه در نظام اسلامی بعید است و کار درستی نیست.
این کارشناس سیاسی بخشی از اظهارات و خاطره گویی های وی را به منظور منحرف کردن افکار عمومی از پرونده «م.ه» و برخی اهداف سیاسی برشمرد و اضافه کرد: طرح مباحثی مانند شورای رهبری و مواضع وی بعد از فتنه ۸۸ نشان از تلاشی دارد که هدف نهایی آن امتیاز گیری از نظام است.
باقری با بیان اینکه بهای این امتیاز گیری بی سرانجام سرانجامی جز دور شدن از آرمان های انقلاب و امام نیست خاطر نشان کرد: فعالیت های خاص برخی اعضای خانواده ایشان بویژه م.ه ضربه سنگینی برای سابقه سیاسی وی بود.
وی تصریح کرد: اینکه وی اذهان عمومی را با سخنان خود به سمت و سویی خاص می برد تنها برای اداف خاص سیاسی است.
کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: به نظر می رسد بخشی از این اقدامات با توجه به نزدیکی به انتخابات اسفندماه امسال برنامه ریزی شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.