سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:06 - جمعه 18 اردیبهشت 1394

خروش نمازگزاران شهر نصرآباد در محکومیت آل سعود

امروز هم زمان با سراسر کشور، در روز همبستگی ملت ایران اسلامی با مردم مظلوم یمن، مردم شریف نصرآباد و دیگر شهرها و روستاهای بخش در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع مردم یمن و محکومیت رژیم آل سعود و حامیان جنایتکارش شرکت نمودند.

به گزارش اصفهان شرق: در این مراسم که از میعادگاه عاشقان در مصلای نصرآباد تا گلزار شهدای شهر این شهر برگزار شد، مردم با دادن شعارهایی همچون:
ملت ما دارد به لب این سخن درود ما ، درود ما بر یمن
شیوخ آل سعود آل ابوسفیانند همدست اسرائیل و دشمن شیعیانند
خاک یمن گور سعودیان است این وعده خدا به مظلومان است
وهابی یهودی ، دائم کند خیانت اسرائیل و امریکا از او کند حمایت
سر زده از خاک یمن سپیده نابودی آل سعود رسیده
آل سعود شرمت باد امریکا ننگت باد
انصارالله پیروز است آل سعود نابود است
مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود خائن
حمایت خود از مردم ستمدیده و بی دفاع و مظلوم یمن و نفرت و انزجارشان از اقدامات وحشیانه وجنایت کارانه آل سعود و همدستان غربی ، عبری و عربی اش به منصه ظهور گذاشتند.
در انتهای این راهپیمایی و در جوار تربت پاک شهیدان، قطعنامه پایانی قرائت شد که شرکت کنندگان با فریاد الله اکبر خامنه ای رهبر به تایید آن پرداختند.
در بخشی از این قطعنامه آمده است : ما نمازگران با اعلام انزجار و تنفر از تجاوزددمنشانه رژیم آل سعود علیه سرزمین نورانی و مردم مومن و انقلابی یمن ، که با حمایت آشکار و گسترده و عملیاتی امریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی طراحی و به اجرا درآمده است ، همبستگی و همراهی خود را با مردم مقاوم و مظلوم یمن اعلام داشته و جنایت وحشیانه رژیم آل سعود را محکوم می نماییم.
در فراز دیگری از این قطعنامه می خوانیم: ما نمازگزاران جمعه ضمن محکوم نمودن بی توجهی سازمان ملل به جنایت رژیم سعودی ، صدور قطعنامه 2216 توسط شورای امنیت را ایستادن شورای مذکور در کنار متجاوز و حمایت از به خاک و خون کشیدن زنان و مردان و کودکان و سالخوردگان یمنی دانسته و آن را مردود اعلام می نماییم.
همچنین در این قطعنامه ریاض به عنوان مرکز پرورش افراط گرایی و تروریسم و ال سعود به عنوان برجسته ترین مظهر اسلام امریکایی و وابسته ترین رژیم به شیطان بزرگ و بزرگترین حامی تروریست های تکفیری در منطقه و جهان معرفی؛ و ضمن ستودن صبراستراتژیک مردم انقلابی یمن ، دفاع استراتژیک و پاسخ کوبنده به دشمن متجاوز را حق مردم یمن و مقدمه شکست آل سعود دانسته شده است و با یاد آوری این موضوع که ما ملت عاشورا و پیرو نهضت حسینی و آموزه های امام و رهبری هستیم آمده است : اعلام می داریم هرگونه دخالت و جنگ افروزی در دیگر کشورها را محکوم نموده و در زمینه مذاکرات نیز ، مذاکره زیر شبح تهدید را بی معنا دانسته و هیچ گونه مذاکره ای زیر سایه تهدید را برنتابیده و هرگونه تهدیدی را پاسخ کوبنده خواهد داد.
لازم به ذکر است در این مراسم علاوه بر مردم و مسولان شهر نصرآباد، صالحیان ، مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، و تعدادی از اهالی و خانواده های معظم شهدا از دیگر شهرها و روستاهای منطقه از جمله شهر نیک آباد و روستاهای پیکان، آذرخواران، حسین آباد ، حیدر آباد و…. حضور داشتند.

Vater-Mark-(2)1 Vater-Mark-(2)22 Vater-Mark-(2)8989 Vater-Mark-(2)89999 Vater-Mark-(2)875454 Vater-Mark-(2)877545 Vater-Mark-(2)898998 Vater-Mark-(2)7545454 Vater-Mark-(2)8757575 Vater-Mark-(2)75454545

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.