سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:09 - پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان

کاهش ۱۰ تا ۴۰ درصدی نرخ میوه تا هفته آینده/توت‌فرنگی و گوجه سبز گران‌ترین میوه‌های اصفهان

اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: تا هفته آینده قیمت میوه در اصفهان بین ۱۰ تا ۴۰ درصد کاهش می یابد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از ایمنا، ناصر اطرج در خصوص وضعیت بازار میوه و قیمت آن، بیان داشت: در حال حاضر قیمت نوبرانه ها رو به کاهش است.
وی با بیان اینکه نرخ گوجه سبز در میدان میوه و تره بار بین ۵ تا ۲۰ هزار تومان است، افزود: معادل ۵۰ درصد گوجه سبز موجود در بازار بین ۱۳ تا ۹ هزار تومان معامله می شود.
رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با اشاره به قیمت بالای گرمک و طالبی به دلیل کشت کمتر آن نسبت به سال قبل، گفت: این محصول هم اکنون با نرخ ۲۵۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان در میدان فروخته می شود همچنین قیمت هر کیلو طالبی شاه آبادی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و طالبی ساوه بین ۱۵۰۰ تا ۳ هزار تومان است.
وی با تاکید بر اینکه با گرمی هوا و تا هفت روز آینده قیمت طالبی و گرمک در بازار کاهش می یابد، اظهار داشت: قیمت هر کیلو هندوانه بین ۱۲۰۰ تا ۶۰۰ تومان است.
اطرج با بیان اینکه قیمت هر کیلو چغاله بادام بین ۸ تا ۱۲ هزار تومان است، ادامه داد: در حال حاضر قیمت توت فرنگی گلخانه ای در بسته بندی ۲۰۰ گرمی بین ۷ تا ۱۵ هزار تومان، توت فرنگی شمال با بذر معمولی بین ۶ تا ۲ هزار تومان و توت فرنگی شمال با بذر خارجی بین ۶ تا ۱۰ هزار تومان است.
وی ادامه داد: همچنین هر کیلو موز بین ۳۵۰۰ تا ۴۹۰۰ تومان و پرتقال خارجی بین ۴۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و پرتقال تامسون شمال ۵ هزار تومان و پرتقال والنسیا جنوب بین ۴ هزار تا ۵۵۰۰ تومان است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.