سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 10:36 - چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394

با حضور مسئولان دانشگاه ازاد هرند:

همفکری دانشگاه ازاد و آموزش و پرورش در هفته گرامی داشت مقام معلم

دکتر قاسم خسروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند با جعفری رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جلگه دیدار و پیرامون برخی موضوعات با وی مذاکره و همفکری کرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عموی واحد هرند، به مناسبت هفته گرامیداشت معلم، دکتر خسروی و مهندس امین ایمانیان معاون آموزشی و دانشجوئی واحد هرند با آقای رجبعلی جعفری رئیس اداره آموزش وپرورش بخش جلگه دیدار وگفتگو کردند .

در این دیدار که در اداره آموزش و پرورش شهر هرند انجام شد ، ابتداء خسروی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری وتبریک روز معلم به تمام معلمان به بیان مقام شامخ معلم پرداخت در ادامه رئیس واحد هرند گزارشی از امکانات و رشته های این واحد دانشگاهی ارائه نمود .وی بر لزوم برگزاری اردوهای علمی نیم روزه دانش آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند به منظور آشنایی دانش آموزان با امکانات و تجهیزات و خدمات دانشگاه ، انعقاد قرارداد و استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه تأکید نمود.

در ادامه جعفری ازاین دیدار ابراز خرسندی کرد وگفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند واجد پتانسیل بالاجهت جذب دانشجو در منطقه شرق اصفهان در رشته های فنی ومهندسی در مقاطع مختلف می باشد.

رئیس اداره آموزش و پروش منطقه جلگه آمادگی خود را جهت معرفی رشته های واحد هرند به دانش اموزان هنرستان و دبیرستان در منطقه بخش جلگه را اعلام نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.