سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:34 - دوشنبه 04 آذر 1392

در مدرسه حافظ با حضور مسئولین برگزار شد

نماز شکوه حضور با حضور امام جمعه شهر ورزنه

حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه گفت: تقوا و دانش اندوزي يك نياز اساسي و مهم دانش آموزان است كه بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند.

Vater Markhjghuyrtu
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: اما م  جمعه شهر ورزنه به همراه مسئولین آموزش و پرورش بخش بن رود در مدرسه ی حافظ و در جمع دانش آموزان حضور یافتند.

حجت الاسلام صادق زاده گفت:اين همت شما دانش آموزان براي آينده اين منطقه خيلي مهم مي باشد و زحماتي كه از طرف دبيران و مسئولين براي شما كشيده شده است قدردان آنها باشيد و همچنين شما دانش آموزان اهل نشاط اجتماعي،اهل ورزش واهل تحرك و پويايي باشيد و جواناني كه اهل خمودگي يا افسردگي و بدون نشاط و شادابي هستند بايد تلاش خود را بيشتر انجام دهند.

درادامه حجت السلام صادق زاده به مناسبت هفته بسيج بيان كرد: بسيج بستري مناسب براي حضور در عرصه كاراجتماعي و خدمت دين و خلق خداست. بسيجي يعني علي كه تمام وجودش وقف اسلام بود.

Vater Markhjghuyt

توسلي رئيس اداره آموزش و پرورش ضمن خير مقدم به مسئولين و تقدير و تشكر از دانش آموزان در مورد فلسفه قيام عاشورا گفت:حماسه عاشورا شورانگیز‌ترین حماسه تاریخ بشری است كه نیرومندترین احساسات میلیون‌ها انسان را برانگیخته و از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نیز در گذشته است و شگفت و تعجب از اینكه قداست خویش را در میان سایر ادیان نیز حفظ كرده و در اینجا نهضت حسینی توسعه یافته «كل ارض كربلا» گویا همه جهان زمین كربلاست، می باشد.

توسلي در پايان به دانش آموزان  قول داد هركسي جزء 29 قرآن را حفظ كند جوايز نفيسي از طرف اداره آموزش وپرورش  دريافت خواهد كرد.

Vater Markhjghuytury

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.