سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 16:28 - دوشنبه 04 آذر 1392

بسیج قدم در راه اخلاص و اراده

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شرق اصفهان گفت: با الگو گرفتن از بسیجیانی که اقتدار و فرمانبرداری از امام خمینی (ره) مُهر بسیجی بودن و بسیجی زیستن را بر پیشانی آنها زد، در سایه ولایت حرکت خواهیم کرد.

index

به گزارش اصفهان شرق: همزمان با سی و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بسیجیان شرق اصفهان با شعار بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت این ایام را گرامی داشته اند. در این راستا و تحقق آرمانهای اسلامی، در این زمینه به تشریح برنامه های شاخص اجرایی این هفته می پردازیم.

جواد داستانی فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج شرق اصفهان در این زمینه بیان نمود: نقش بسیج در تمام عرصه های علمی و فرهنگی چشمگیر بوده و بسیجیان با گذشت زمان و به دست آوردن دستاوردهای نوین پررنگ تر از دیروز در راستای تحقق شعار ولایت و در خط مستقیم انقلاب، در حرکت می باشند.

وی افزود: برنامه های شاخص این هفته با موضوعات فرهنگی، سازندگی، شعار سال، شهدای شاخص، سبک زندگی اسلامی ، نمایشگاه عکس و حجاب برگزار می شود.

فرهنگی ناحیه بسیج شرق اصفهان  به برپایی 15 یادواره شهدا در سطح منطقه اشاره و افزود: یادواره ی شهدا تجلی میثاق معنوی کلیه اقشار هر منطقه با شهدا می باشد و حضور ایثارگران و جانبازان در این قبیل مراسم ها نشان از صبر تا رسیدن به مقصود نهایی در زیر سایه ولایت است.

وی با اشاره به پیشرفت برنامه های امسال در دو بعد کمی و کیفی گفت: دقت کافی و برنامه ریزی در خصوص کیفی تر شدن برنامه های این هفته، به اجرایی پر بارتر در زمینه ی برنامه های شاخص انجامید و این برنامه ها تا 7 آذر ماه ادامه دارد.

داستانی نقش بالای بسیجیان در منطقه را بیان نمود و تصریح کرد: اعتماد مردم به بسیج هر لحظه بیشتر و این به سبب حضور فعال بسیج در بیشتر عرصه های فرهنگی اجتماعی ودیگر عرصه های اخلاص می باشد.

وی در پایان با توجه به همزمانی این ایام با اسارت اهل بیت متذکر شد:راه ما راه احیاگران حادثه کربلا است و امیدواریم  در این راه با الهام گرفتن از بیانات گهر بار مقام معظم رهبری در تمام مراحل کار و زندگی به زودی در سپاه آقا امام عصر برویم و لیاقت شهادت در رکاب پیشوایان خود را بدست آوریم.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “بسیج قدم در راه اخلاص و اراده”

  1. سلام. ممنون که به ما سر زدید. لینک وبتون در شهرضا نیوز کار شد.
    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.