سرویس: اجتماعی » حوادث 02:01 - سه شنبه 15 اردیبهشت 1394

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان گفت:

فرهنگ سازی، مهمترین اهرم مبارزه با مواد مخدر

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان در جمع مردم بخش بن رود گفت: برای مبارزه با مواد مخدر باید برنامه ریزی های فرهنگی و ورزشی و دینی بیشتری ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: شب گذشته جلسه ای در خصوص هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با حضور سرهنگ صفري فرمانده پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان، صادقی بخشدار بن رود، محسنی فرمانده حوزه 6 امام جعفر صادق(ع)و جمعی از مردم شهید پرور بخش بن رود و مردم روستای سهران در مسجد روستای سهران بخش بن رود برگزار گردید.

IMG_3756
در ابتدا صادقی بخشدار بن رود ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی در مورد مواد مخدر سخنانی بیان نمود.
سرهنگ صفری فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر در این جلسه به راه های مبارزه با این پدیده خانمان سوز اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ سازی، مهمترین اهرم مبارزه با مواد مخدر است.
وی افزود: برای مبارزه با مواد مخدر باید برنامه ریزی های فرهنگی و ورزشی و دینی بیشتری ساماندهی شود.
سرهنگ صفری نقش خانواده در پیشگیری از این معضل اجتماعی را مهم توصیف کرد و افزود: خانواده سنگراول و مهمترین رکن مبارزه با مواد مخدر است و خانواده می تواند نقشی اساسی در راستای جلوگیری از شیوع اعتیاد ایفا کند زیرا خانواده با محوریت مادر با شناخت از فرزند یا عضو این مجموعه عاملی در راه پیشگیری و نجات از دام اعتیاد است.

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان درادمه بيان داشت: والدين در كاستن اثرات مخرب تهاجم فرهنگى ناشی از ماهواره ها،اینترنت و…نقش بسيار مهمی را می توانندايفا کنندو بايد کمی بیشتر به فکر سلامت فرزندان و آینده آنها باشند و بر استفاده جوانان از نرم افزارهای موبایل و شبکه های اینترنتی واجتماعی نظارتی جدی داشته باشند.

IMG_3751  IMG_3765 IMG_3785 IMG_3824 IMG_3845 IMG_3848

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.