سرویس: اجتماعی » گردشگری 16:06 - شنبه 12 اردیبهشت 1394

رئیس مجمع گردشگری اصفهان:

جشنواره‌های فصلی گردشگری در اصفهان برگزار شود‌

رئیس مجمع گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: برگزاری جشنواره‌های فصلی در اصفهان و هم چنین ساماندهی زمان برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی در دستور کار مجمع گردشگری استان اصفهان قرار دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از تسنیم، علی لوافان ظهر امروز در جلسه مجمع گردشگری استان با دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان با بیان اینکه مجمع گردشگری یک نهاد بسیار خوب برای همدلی و همزبانی فعالان عرصه صنعت گردشگری است، اظهار داشت: مجمع مکانی است که به منتقدان و صاحبان فکر اجازه می دهد نظرات خود را برای بهبود صنعت گردشگری ارائه داده و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت علمی در مجمع گردشگری استان اصفهان، مکمل فعالیت صنفی بخش‌های مختلف گردشگری است، افزود: ما برای ادامه و حفظ وضعیت گردشگری استان اصفهان نیازمند مطرح کردن ایده‌های نو و برطرف کردن نقاط ضعف هستیم.

رئیس مجمع گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: فعالان صنعت گردشگری برای حفظ و استفاده از این ظرفیت‌ها باید به یکدیگر نزدیک شوند و حرف یکدیگر را بشنوند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های فصلی در اصفهان و هم چنین ساماندهی زمان برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی در دستور کار مجمع گردشگری استان اصفهان قرار دارد.

لوافان با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه‌ها و شناسایی بازارهای جدید نیز باید دردستور کار مجمع گردشگری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از تکنیک‌های بازاریابی حضور ترکیبی است، یعنی اینکه ترکیبی از فعالان صنعت گردشگری با یکدیگر در نمایشگاه ها شرکت کنند تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، بسته کاملی از خدمات سفر به متقاضیان ارائه دهند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.