سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:31 - شنبه 12 اردیبهشت 1394

به مناسبت 13 رجب:

ورزنه ستاره باران میلاد حضرت علی(ع) شد/ تصاویر

جشن میلاد یگانه مولود کعبه مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب (ع)با حضور مردم شهید پرور شهر ورزنه در مسجد صاحب الزمان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام والمسلمین باقری استاد حوزه با اشاره به سالروز ولادت امیرالمومنان(ع)، گفت: عاشقان ولایت در جامعه می بایست مرام و سیره زندگی علی(ع) را در اجتماع ترویج کنند.
حجت الاسلام باقری ضمن گرامیداشت روز پدر، گفت: سيزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است چرا كه مولود كعبه با زهد و تقوا، ژرف انديشي و ساده زيستي و رشادت‌ بی‌نظیر خود در عرصه‌های عبودیت و انسانیت تاريخ بشريت رامتحول و مزین به سيره خويش ساخت .
حجت الاسلام باقری همچنین ادامه داد: علی(ع) طبیبی است که هر کجا که لازم باشد بر زخم ها مرهم می نهد و دل های نابینا و گوش های ناشنوا و زبان های بی کلام را درمان می کند و یتیمان را همچون پدری مهربان سرپرستی می کند.
وی گفت: سراسر زندگی حیدر کرار، سرشار از سادگی بود همچنین عشق به همسر، تریبت فرزندان، رفتار نیکو، عدالت، سخاوت، نجابت، غیرت و … از دیگر صفات برجسته نخستین امام شیعیان(ع) است که ایشان را به الگویی والا برای تمام مردان تاریخ ساخته است.
درادامه با مولودی خوانی مداح اهل البیت کرمی مراسم پایان یافت .

IMG_3528 IMG_3538 IMG_3555 IMG_3566 IMG_3569 IMG_3577 IMG_3585

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.