سرویس: تولیدی » خبر پوششی 19:07 - جمعه 11 اردیبهشت 1394

امام جمعه موقت شهر ورزنه:

ستون فقرات اقتصاد مقاومتی از تقویت تولید داخلی نشات می گیرد

امام جمعه موقت شهر ورزنه گفت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی از حمایت تولید داخلی و تقویت آن نشات می گیرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مرتضایی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع به روایتی از حضرت علی اشاره نمود و اظهارداشت: دنیا جایی است که امید به فنای آن می رود و باقی نخواهد ماند برای همیشه و اهل دنیا و ساکنان آن حتما روزی  از این دنیا خواهند رفت.
امام جمعه موقت شهر ورزنه در ادامه بیان داشت: دنیا فریبنده است و انسان پرهیزگار کسی است که فریب دنیا و ما فی های دنیا را نخواهد خورد و سعی او این است که برای آخرت خود بهترین توشه را از این دنیا بردارد که آن تقوی و انجام عمل صالح است.
وی با اشاره به اهمیت قناعت گفت: از نظر معصومین و بزرگان قناعت یعنی استفاده کردن از نعمت های خداوند متعال به اندازه نیاز خود، پس باید از اسراف و تبذیر بپرهیزیم که قناعت باعث سربلندی انسان ها می شود.
حجت الاسلام مرتضایی در خطبه دوم ضمن تبریک ولات باسعادت حضرت علی(ع) بیان داشت: افتخار ما این است شیعه و پیرو حضرت علی(ع) هستیم و خدا را شاکریم به واسطه اینکه چنین شخصیت بزرگواری را برای راهنمایی و امامت جامعه اسلامی قرار داده است خداوند متعال نام حضر ت را از نام های خود قرار داده و با ادب خود او را ادب و تربیت کرده است و آن بزرگوار همه وجودش الهی و اوست که شکننده بت های خانه خداوند است.
خطیب موقت جمعه ورزنه در ادامه به 12فروردین روز شهادت مرتضی مطهری اشاره و اظهار داشت: روز شهادت علامه شهید مطهری را روز معلم نامیده اندکه نقش معلم در جامعه همان نقش انبیاء الهی است و علم و اندیشه معیار تمام فضیلت های انسان هامی باشد و باعث بهترین برتری آنها می باشد و همه باید در یادگیری و تحصیل علم تلاش کنیم.
حجت الاسلام مرتضایی با تبریک روز کار و کارگر بیان داشت: همان طور مقام معظم رهبری فرمودند ستون فقرات اقتصاد مقاومتی از تقویت تولید داخلی و حمایت از تولید داخلی نشات می گیرد باید به استفاده از تولیدات داخلی اهتمام بورزیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.