اصفهان شرق

انقلاب کردیم که قوانین اسلام اجرا شود

کدخبر: 61306
1394/02/11 در ساعت 18:56

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از کوهپایه: حجت الاسلام شاکری در خطبه اول نماز پس ازسفارش به تقوای عملی و توجه به اینکه همه لحظات زندگی انسان در محضر خداوند است به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) جریان میلاد الهی و اعجاز آمیز این امام همام را با عنایت به اسناد تاریخی تبیین نمود و گفت: فاطمه بنت اسد پس از سه روز در حالیکه علی(ع) بر روی دستان مبارک آنحضرت بود از خانه خدا خارج شد و فرمود: من با این مولود بر آسیه و مریم(س) برتری و فضیلت یافتم و هاتفی مرا ندا داد که اسم او را علی بگذار.

امام جمعه کوهپایه در ادامه به درسها و نکته های میلاد امام اول اشاره و تصریح کرد: موضوع توسل فاطمه بنت اسد به اولیا و انبیا و حضرت ابراهیم(ع) پاسخ قاطعی است به وهابیت و کسانی که شیعه را متهم به شرک می کنند.

وی خطاب به جوانان گفت: عزت و شرف شما در حفظ عفت و پاکدامنی و بندگی خداست و همچنین عزت دائمی در خداترسی و خداشناسی است.
امام جمعه کوهپایه در خطبه دوم نماز ابتدا توصیه های مقام معظم رهبری امام خامنه ای را به معتکفین مطرح و از معتکفین خواست بگونه ای عمل کنند که معنویت و آثار و برکات اعتکاف را دیگران نیز لمس نمایند.

شاکری ضمن گرامیداشت یازدهم و دوازدهم اریبهشت روزجهانی کارگر و روز معلم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اذعان کرد: کلید حل مشکلات اقتصادی در ژنو و لوزان نیست بلکه در داخل کشور است و بعلاوه همه ما، بویژه ادارات باید از مصرف کالا های خارجی اجتناب نماییم.

وی با اشاره به سخنان و بیانات امام خامنه ای و یکی از مسئولان خاطرنشان کرد: اگر وظیفه پلیس فقط اجرای قانون است پس چرا انقلاب کردیم؟ اجرای قانون که قبلا هم بود؛ انقلاب کردیم که قوانین اسلام اجرا شود.

امام جمعه در پایان به مسائل و مشکلات شهر اشاره و با طرح چند سوال گفت: چرا موضوع آلایندگی بعضی از کارخانه های شهرک صنعتی پیگیری نمیشود؟ چرا زایشگاه کوهپایه با این توجیه که صرفه اقتصادی ندارد بسته شده است؟ چرا اداره راه و نیروی انتظامی کوهپایه امکانات و نیروهایش کم شده است؟ چرا به سلامت و امنیت مردم اهمیت داده نمی شود؟