سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:15 - یکشنبه 03 آذر 1392

مواضع رهبری تا دلگرمی مذاکره کنندگان

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انعکاس جهانی دیدار اخیر مقام معظم رهبری در رسانه ها و تحقیر اسرائیل به صراحت کامل، نشان از دلگرمی بیشتر تیم مذاکره کننده شد.

thumb_29030

به گزارش اصفهان شرق: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر فرماندهان بسیج به صراحت و با بیان شیوای خود وجه اسرائیل را بیش از پیش آشکار کرد و قوت بازوان آنهایی شد که در بحبوحه ی مذاکرات تا تحریم های اقتصادی حیران به نتیجه ی امور مربوطه می اندیشیدند.

دیدارهای رهبر و مواضع ایشان در رابطه با حمایت ها از تیم مذاکرات آن هم با ذکر خطوط قرمز نشان از توجه ویژه ی رهبر به مسائل بین الملل در مقابل سنگ اندازی های اتحادیه های اروپایی در امتداد میز مذاکره می باشد.

حال در جریان آغاز مذاکرات و همزمانی با این دیدار می تواند تاثیر متفاوتی را بر نمایندگان ما در بین گروه 1+5 بگذارد که نیاز به نظر اندیشمندانه افراد آگاه در این زمینه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی در این زمینه گفت: حمایت های اخیر مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان کل کشور نقش مهمی را در جریان مذاکرات ایفا و تاثیر بسزایی را در روند نتایج می گذارد.

غلامرضا محمدی گفت: انعکاس جهانی دیدار اخیر مقام معظم رهبری در رسانه ها و تحقیر اسرائیل به صراحت کامل نشان دادن اقتدار ایران و دلگرمی بیشتر به تیم مذاکره کننده می باشد.

وی در پایان افزود: بیانات رهبر و بازگو کردن خطوط قرمز ما در مذاکرات نشان دهنده ی توجه به خطوط قرمز ما در جریان مذاکرات می باشد و اینکه در هر زمینه نباید از خطوط قرمز کشور فاصله بگیریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.