اصفهان شرق

بررسی مشکلات بخش مرکزی از پیچ خطرناک جوزدان تا تعریض جاده ی اشکاوند

کدخبر: 6109
1392/09/02 در ساعت 18:03

images

به گزارش اصفهان شرق: جلسه ی شورای بخش مرکزی با میزبانی حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان برپا شد.

مسئولین شرکت کننده در این جلسه به دعوت از سالک و با موضوع راه حل و مشکلات بخش مرکزی در روستای گلستانه از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

حسن نایبی عضو شورای بخش مرکزی در این باره گفت: اصلی ترین بحث که امروز در این جلسه مطرح شد آزاد سازی جاده ی روستای اشکاوند و بحث عدم عقب نشینی مغازه های محدوده ی جاده ی اصفهان –زیار بود که به حضور طایی رییس راه و ترابری شهرستان رسید.

وی بیان نمود: دیگر موضوع مطرح شده در این جلسه پیچ خطرناک در ورودی جاده ی جوزدان که طبق گزارش سروان میرزایی رییس پلیس راه اصفهان-نایین موجب تصادفات فوتی در این منطقه شده است،حضور رییس راه و ترابری شهرستان جهت پیگیری و تعریض و آسفالت این جاده ارائه شد.

عضو شورای شهر به دیگر مباحث مطرح شده در جلسه اشاره و افزود: بخش مرکزی به جهت موقعیت کشاورزی و خشکسالی های چند ساله اخیر دارای زمین های بایر می باشد که مشکل اصلی در این زمینه تغییر کاربری این زمین ها است که به سمع و نظر مرادوند رییس جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان رسید.

در این زمینه می توان گفت که برخی زمین های کشاورزی به سبب عدم کشت و در جهت تامین مخارج به فروش می رسد که اجازه ی لازم در برخی از این زمین ها جهت ساخت بنا داده نمی شود.

در پایان حجت الاسلام سالک نماینده ی مجلس در جمع بخشدار، عضو شورای بخش مرکزی و روسای شوراهای 79 روستای بخش مرکزی حاضر در این جلسه گفت، پیگیر مشکلات بخش مرکزی هستیم.