سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 18:03 - شنبه 02 آذر 1392

بررسی مشکلات بخش مرکزی از پیچ خطرناک جوزدان تا تعریض جاده ی اشکاوند

جلسه ای با میزبانی حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مشکلات بخش مرکزی در روستای گلستانه براآن جنوبی برگزار شد.

images

به گزارش اصفهان شرق: جلسه ی شورای بخش مرکزی با میزبانی حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان برپا شد.

مسئولین شرکت کننده در این جلسه به دعوت از سالک و با موضوع راه حل و مشکلات بخش مرکزی در روستای گلستانه از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

حسن نایبی عضو شورای بخش مرکزی در این باره گفت: اصلی ترین بحث که امروز در این جلسه مطرح شد آزاد سازی جاده ی روستای اشکاوند و بحث عدم عقب نشینی مغازه های محدوده ی جاده ی اصفهان –زیار بود که به حضور طایی رییس راه و ترابری شهرستان رسید.

وی بیان نمود: دیگر موضوع مطرح شده در این جلسه پیچ خطرناک در ورودی جاده ی جوزدان که طبق گزارش سروان میرزایی رییس پلیس راه اصفهان-نایین موجب تصادفات فوتی در این منطقه شده است،حضور رییس راه و ترابری شهرستان جهت پیگیری و تعریض و آسفالت این جاده ارائه شد.

عضو شورای شهر به دیگر مباحث مطرح شده در جلسه اشاره و افزود: بخش مرکزی به جهت موقعیت کشاورزی و خشکسالی های چند ساله اخیر دارای زمین های بایر می باشد که مشکل اصلی در این زمینه تغییر کاربری این زمین ها است که به سمع و نظر مرادوند رییس جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان رسید.

در این زمینه می توان گفت که برخی زمین های کشاورزی به سبب عدم کشت و در جهت تامین مخارج به فروش می رسد که اجازه ی لازم در برخی از این زمین ها جهت ساخت بنا داده نمی شود.

در پایان حجت الاسلام سالک نماینده ی مجلس در جمع بخشدار، عضو شورای بخش مرکزی و روسای شوراهای 79 روستای بخش مرکزی حاضر در این جلسه گفت، پیگیر مشکلات بخش مرکزی هستیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.