سرویس: اجتماعی 04:00 - یکشنبه 03 آذر 1392

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:

مسئله آب چالش مهم استان اصفهان است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: درحالیکه ظرفیت سد زاینده رود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب می باشد با توجه به خشکسالی های اخیر حجم سد زاینده رود به ۹۹ میلیون مترمکعب رسیده است و حجم ورودی و خروجی سد زاینده رود ۱۴ مترمکعب در ثانیه است .

n00124285-b

به گزارش اصفهان شرق: هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سومین جلسه شورای مدیران گفت: هم اکنون میزان آب موجود در سد زاینده رود ۱۳/۱ (یک سیزدهم) ظرفیت این سد است، این درحالیست که پیش بینی‌های هوا‌شناسی حاکی از آن است که بارندگی‌ها در فصل بارش چندان مطلوب نیست، بنابراین در چنین شرایطی تأمین و توزیع آب باید به خوبی مدیریت شود.

وی با توجه به خشکسالی های اخیر استان اصفهان گفت: در حال حاضر چالش مهم استان مسئله آب است بدین ترتیب از مدیران شرکت آب و فاضلاب که در تأمین و توزیع آب شرب مردم نقش مستقیم دارند ومسئولان مربوطه در تلاش برای غلبه بر این مشکل هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ادامه به نقش مدیران در این زمینه اشاره و بیان نمود: بدون ایجاد هیچگونه تنشی، آب مورد نیاز مردم در تابستان 91 تأمین شد و این حاصل تلاش مضاعف مدیران آبفای استان بود که موفق به تأمین و توزیع آب شرب مردم در سطح استان شدند و در این چارچوب این تلاش ها منجر به اخذ رتبه دوم در ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب در سال ۹۱ شد.

هاشم امینی به حفر چاه اشاره وافزود: باتوجه به اینکه تأمین آب شرب در اولویت قرار دارد، براساس برآورد‌های صورت گرفته مقرر شد تا اواخر بهمن ماه سال جاری ۷۵ حلقه چاه در سطح استان حفر شود تا با در مدار قرار گرفتن این چاه‌ها بتوان آب شرب مورد نیاز مردم را تأمین کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آستانه هفته بسیج گفت: بسیج به تعبیر امام (ره) شجره طیبه است و در آیه شریفه قرآن کریم از شجره طیبه تحت عنوان همه زمانها یاد شد بدین ترتیب بسیجیان در هر برهه ای با روحیه بسیجی در خدمت نظام هستند.

وی افزود: در طول ۸ سال دفاع مقدس خون شهدا در کالبد نظام دمید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پایدار کرد و با ادامه راه شهدا این نظام به نظام عدالت گستر متصل می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.