سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 12:00 - شنبه 02 آذر 1392

بحران خشکسالی را برای مردم بیان کنیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است مردم توجیه شوند در بحث آب و برق با مشکل مواجه هستیم تا مردم در رفتارهای خود تجدید نظر کنند.

به گزارش اصفهان شرق: علیرضا نصراصفهانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود بحران آب رفتارهای مردم در شهر اصفهان و یا در کشور به گونه ای است که هیچ گونه مشکلی در بخش آب و برق نداریم.

وی در ادامه بیان نمود: علاوه بر اقدامات زیربنایی لازم است در جهت آموزش شهروندان در جهت اصلاح الگوی مصرف اقدام شود.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است مردم توجیه شوند در بحث آب و برق با مشکل مواجه هستیم تا مردم در رفتارهای خود تجدید نظر کنند.

وی با بیان مشکلات زیست محیطی می شوند، اظهار داشت: باید مشکلات زیست محیطی و بحران خشکسالی برای مردم بیان شود تا مردم نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند.

نصر اصفهانی با ذکر بودجه سال 92 افزود: باید به بازگشایی گلوگاههای محلی، مناسب سازی فضای شهری برای تردد جانبازان و معلولان، ایجاد مراکزی برای تفریحات سالم و تحرک و پویایی مردم ، رسیدگی به محلات محروم و آسفالت معابر توجه ویژه ای شود.

وی کاهش هزینه ی شهرداری را وظیفه شرعی دانسته و گفت: با توجه به تورم موجود درآمد شهروندان با هزینه ها همخوانی ندارد بنابراین باید در هزینه های پزشکی و غیره اصلاحاتی صورت گیرد و لازم است کاهش هزینه های مجموعه شهرداری مدیریت شود به طور مثال از نصب بنر، چاپ بروشور و توزیع سی دی های اضافی خودداری شود.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.