سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 10:19 - سه شنبه 08 اردیبهشت 1394

در ستاد برگزاری نماز جمعه شهر نصرآباد در سال 94 مطرح شد:

نقاط قوت و ضعف در جلسات ستاد نماز جمعه دنبال شود

امام جمعه شهر نصرآباد گفت: در جلسات ضمن ضمن ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته و بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات، برای مناسبت های پیش رو برنامه ریزی شود تا بتوان بهترین استفاده را برد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی: علیرضا فرهنگ،  به بیان مفاهیم آیه 46 سوره هود و ضرورت تلاش برای هدایت افراد را عنوان و سپس با توجه به اقدامات انجام شده در شهر نصرآباد اظهار کرد: فعالیت کارگروه فرهنگی و واحد خواهران در سال جدید و برگزاری اولین نشست تشکل دانشجویی، با هدف جذب و هدفمندسازی فعالیت های دانشجویی، نخستین جلسه آموزشی تحکیم خانواده ویژه زوج های دوران عقد، با هدف آموزش مبانی خانواده و کاهش مشکلات خانوادگی و جلوگیری از طلاق، در فروردین ماه سال جاری، ارائه شد و مقرر گردید جلسات تشکل دانشجویی و تحکیم خانوده به صورت ماهانه برگزار شود. همچنین سومین جلسه تحکیم خانواده به صورت عمومی از ساعت 16 تا 18 روز جمعه 8 خرداد ماه، با حضور استاد حسین دهنوی، کارشناس برنامه گلبرگ شبکه 3 سیما، اجرا شود.
امام جمعه شهر نصرآباد با اشاره به جلسات ستاد خاطرنشان کرد: در این جلسات ضمن ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته و بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات، برای مناسبت های پیش رو برنامه ریزی شود تا بتوان بهترین استفاده را برد.
وی افزود: با توجه به تصویب و راه اندازی دارالقران الکریم شهر نصرآباد و نیاز به بخشی از امکانات و تجهیزات مقرر شد پیگیری های لازم برای تامین امکانات مورد نیاز صورت گیرد و با توجه به کمبود فضا در محل فعلی دارالقرآن، با هماهنگی اموزش و پرورش، تعدادی از کلاس ها عصرها در یکی از مدارس تشکیل شود.
همچنین قرار شد به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام جواد علیه السلام و روز شوراها شامگاه سه شنبه 8 اردیبهشت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم جشن و جلسه پرسش و پاسخ، با حضور شهردار و اعضای شورا، در مسجد صاحب الزمان علیه السلام و جشن میلاد مولود کعبه و بزرگداشت مقام معلم نیز جمعه 11 اردیبهشت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در بیت العباس برگزار شود.
با عنایت به برنامه ریزی های قبلی و تصمیم اعضای ستاد قرار بر این شد که مراسم معنوی اعتکاف در مسجد ابوالفضل علیه السلام برگزار شود و هیات امنای مسجد اقدامات لازم را معمول دارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.