سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 09:21 - سه شنبه 08 اردیبهشت 1394

قابل توجه مسئولين راه و ترابري جرقويه:

آیا زمان قیچی شدن ربان افتتاح جاده حسن آباد – نيک آباد نرسیده؟

گاهی افتتاح یک پروژه نقش حیاتی در جهت کاهش تلفات جاده ای پیدا می کند و تاخیرهای صورت گرفته تا اندازه جان مردم پیش میرود.

اصفهان شرق/ جرقویه علیا
سال گذشته و امسال در ورودي شهر حسن آباد جرقويه دو حادثه تصادف منجر به فوت شد. در نگاه اول شايد عامل انساني را بتوان مقصر بروز چنين حوادثي دانست ولي مسلما در کنار عوامل انساني، ساير عوامل از جمله وسيله نقليه و جاده بي تاثير نيستند. در موارد ياد شده، به نظر عامل جاده در بروز اين حوادث نقش تعيين کننده اي داشته است. در اين بين هر چند که طرح دو بانده کردن جاده حسن آباد به نيک آباد در دستور کار مسئولين اداره راه و شهرسازي منطقه قرار گرفت و بخش هاي از ان نيز افتتاح و به بهره برداري رسيد ولي تاخير در راه اندازي کامل اين پروژه ممکن است حوادث ديگري را به همراه داشته باشد.
طرح دو بانده کردن جاده نیک آباد به حسن اباد که چند سال از آغاز آن می گذرد،‌ بعد از وقفه کوتاه به علت تغيير پيمانکار، به نظر روزهاي پاياني خود را طي مي کند. در اين بين بخش هاي از اين جاده يعني مسير نيک آباد تا حيدر آباد به بهره برداري رسيده و ادامه اين مسير تا حسن آباد همچنان بلاتکليف است.

DSC05340
جالب اين که 15 کيلومتر اين جاده از سمت حسن آباد به نيک آباد به رغم آسفالت کامل و آماده سازي آن، همچنان منتظر بهره برداري است.
در اينجا اين سوال براي اهالي اين شهر و روستاهاي اطراف مطرح است که چرا همانند مسير نيک آباد به حيدر آباد، مسير 15 کيلومتري آماده شده حسن آباد به نيک آباد به بهره برداري نمي رسد؟
آيا بايد در اين مسير چند نفر ديگر قرباني شوند تا ربان افتتاح اين مسير قيچي شود؟

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “آیا زمان قیچی شدن ربان افتتاح جاده حسن آباد – نيک آباد نرسیده؟”

  1. مرتضي گفت:

    با سلام بابت تذکر داده شده
    بايد به عرض برسانم که گاها مشاهده مي شود که خودروها از اين مسير عبور مي کنند ولي نمي دانيم آيا قانوني است يا خير؟اگر اتفاقي در اين مسير روي دهد آيا مقصر ماهستيم ؟ فکر کنم دنبال مناسبتي مي گردند که ان را افتتاح کنند ولي به چه قيمتي

  2. محمد گفت:

    سلام . در مولانا میگوید:هرکسی از ظن خود شد یار من /دردرون من نجست اسرار من

  3. محمد گفت:

    سلام . مولانا میگوید:هرکسی از ظن خود شد یار من /دردرون من نجست اسرار من

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.