اصفهان شرق

آغاز به کار دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب در اصفهان

کدخبر: 60851
1394/02/08 در ساعت 09:09

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس، با حضور هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، حمید ظهرابی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان و جمعی از هنرمندان، آئین افتتاحیه دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب در تالار سوره اصفهان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، قائم مقام وزیر نیرو، مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و رسانه‌ای و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مهمانان ویژه این آئین افتتاحیه بودند.

آثار عکس و فیلم برگزیده این جشنواره در قالب‌های مستند، داستانی و انیمیشن در روزهای هفتم تا دهم اردیبهشت ماه جاری در نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض و مجتمع فرهنگی، هنری سوره واقع در خیابان آمادگاه به نمایش درمی‌آید.

آثار برگزیده این جشنواره که با هدف استفاده از ظرفیت هنرمندان کشور برای نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب برگزار می‌شود، به صورت همزمان در استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، بوشهر و مرکزی به نمایش در می‌آید.

 در حاشیه این مراسم از بیمارستان‌های الزهرا (س) و امین، نیروگاه شهید منتظری، ارتش منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، دانشگاه صنعتی اصفهان و مهمان‌سرای عباسی به عنوان سازمان‌های موفق در امر صرفه‌جویی در مصرف آب در سال 93 تقدیر شد.