سرویس: سیاسی » بین الملل 22:17 - شنبه 02 آذر 1392

واقعیت‌هایی که به مزاج افراطیون خوش نیامد

مگر نه این که سخن حق، تلخ است و صدای اعتراض آیت الله جنتی در تریبون نماز جمعه که صدای بسیاری از مردم است، تلخی سنگینی را به جان افراطیون نشانده است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از دانا: خطبه های دیروز آیت الله جنتی در نماز جمعه بسیار صریح و روشن بود که حقایقی را در دولت یازدهم بازگو می کرد.

وی به عزل و نصب ها در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با داس‌ها در وزارتخانه‌ها بچه‌های انقلابی را درو می‌کنند، الأن این را همه می‌دانند. من از رئیس‌جمهور سؤال دارم که آیا می‌داند که این اتفاقات در حال رخ دادن است یا خیر، اگر می‌داند که «وااسفا» و اگر نمی‌داند که «واحسرتا».

این صحبت به کام بسیاری از روزنامه ها و رسانه های اصلاح طلب خوش نیامد و با تیر قلم، آیت الله جنتی را هدف قرار داده و حرف های او را بی مورد خواندند.

این درحالی است که تعداد عزل و نصب های دولت جدید در سطح مدیران بالا به بیش از 400 مورد نیز رسیده است که این با شعار اعتدال دولت هم خوانی ندارد.

 

 

محمد تقی کروبی: آرزوی عقب‌نشینی پدرم را به گور ببرید

محمد تقی کروبی که اکنون مقیم بریتانیاست، در گفت‌وگو با بخش فارسی رادیو بین‌المللی فرانسه به سخنرانی جنتی در نمازجمعه تهران پاسخ داد و گفت که آقای جنتی به کسانی که در عاشورای سال 88 به خیابان‌ها آمدند توهین کرد و تهمت زد.

وی همچنین گفته است: باید آرزوی عقب نشینی پدرم را به گور ببرند.

محمد تقی کروبی فراموش کرده است که با ادعاهای خلاف واقعیت پدرش و هم چنین ادعای تقلب که هیچ گاه ثابت نشد، نمی توان کروبی را به عنوان یکی از سران فتنه در سال 88 بخشید.

باید از پسر کروبی خواست تا به ایران بیاید و واکنش مردم ایران را نسبت به پدرش ببیند؛ چرا که سخنان آیت الله جنتی سخنان ملت ایران است و همه مردم با آن موافقند و بی صبرانه منتظر اجرای احکام علیه کروبی و میرحسین موسوی هستند.

خبرگزاری دولتی ایرنا در این خصوص نوشت: این انتظار بجاست که بزرگان و علمای پیشکسوت در تریبون های عمومی همچون نمازهای جمعه رعایت انصاف را داشته باشند و اذهان عمومی را در خصوص دولتی تازه نفس که با کوهی از مشکلات مواجه است ، دچار بدگمانی نکنند.

این خبرگزاری می افزاید: هیچکس فراموش نکرده است که هشت سال پیش با روی کار آمدن دولت نهم به یکباره تمامی مدیران با تجربه که ارزشمند ترین سرمایه هر دولتی هستند ، به جرم فعالیت در دولت های گذشته از تمامی رده ها و بخش ها به یکباره حذف شدند و حتی در رفتاری خارج از انصاف ، اتهاماتی بی اساس نیز به آنان وارد شد که در هشت سال گذشته هیچیک به اثبات نرسید اما در همان زمان هیچ کس سخنی از داس و حذف های ناعادلانه به زبان نیاورد .
باید به این خبرگزاری یادآور شد رسانه ها هنوز انتقادات شدید آیت الله جنتی را در دولت قبل فراموش نکرده اند که در خصوص عزل و نصب های دولت دهم نیز به طور صریح انتقاد کرد و از دولت دهم نیز خواست تا جلوی عزل و نصب های بیش از حد گرفته شود.

اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و جوانان بدون اشاره مستقیم به سخنان روز گذشته آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران درباره عزل و نصب های دولت جدید گفت: یکی از مسائلی که درباره دولت مطرح می‌شود این است که چرا تا این اندازه تغییرات در دولت وجود دارد؟ من به زودی لیست تغییرات دولت در این 100 روز را در کنار تغییراتی که در همین مدت در سال 84 اتفاق افتاده است منتشر خواهم کرد.

همه ی مردم از این پس منتظر می مانند تا در کنار عملکرد اقتصادی صد روزه دولت، عملکرد انتصابی 100 روزه دولت را نیز ببینند تا درو شدن نیرو های انقلابی از وزارت خانه ها که بارها و بارها از سوی رسانه ها علنی شده است را خود ببینند.

این هجمه های بی اساس به یکی از علمای اسلام در حالی صورت می گیرد که آیت الله جنتی، کارنامه درخشانی در ولایت پذیری و حرکت در مسیر انقلاب و اسلام دارند؛ باید دید چرا سخنان وی در خطبه های نماز جمعه به مزاج برخی از افراطیون خوش نیامده است؟

مگر نه این که سخن حق، تلخ است و صدای اعتراض آیت الله جنتی در تریبون نماز جمعه که صدای بسیاری از مردم است، تلخی سنگینی را به جان افراطیون نشانده است.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “واقعیت‌هایی که به مزاج افراطیون خوش نیامد”

  1. ورزنه ای گفت:

    مثلا اصفهان شرق رسانه بی طرفه…
    زمانی که احمدی نژاد تا آبدارچی ادارات رو عوض کرد و فک وفامیل خودش رو گذاشت آقای جنتی به به وچه چه میکردند…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.