سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 16:42 - شنبه 05 اردیبهشت 1394

امروز و فردایی کمی متفاوت،

دو روی سکه تودیع و معارفه مسئولان استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حالی بدون تشریفات اداری تغییر کرد که مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان چند روزیست با حضور وزیر فرهنگ در رسانه ها رد و بدل می شود.

به گزارش اصفهان شرق: پیروزحناچی، معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده را از سمت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برکنار و حجت‌الله غلامی را به این سمت منصوب کرد.

گفتنی است این مراسم بدون هیچ گونه اطلاع قبلی و بدون برگزاری مراسم تودیع و معارفه صورت گرفت.

در اسفندماه سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به گوش رسید که به دنبال آن تمامی 21 نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به آخوندی وزیر راه، خواستار ابقای محمودزاده در سمت خود شدند.

بدیهی است این نوع عزل و انتصاب در اداره کلی که نقش ویژه‌ای در اجرای پروژه‌های استان اصفهان داشته و بالبطع منابع مالی زیادی در آن هزینه می‌شود انتقاداتی را به همراه خواهد داشت.

محمود زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان در حالی از این جایگاه رفت که هنوز برخی جاده ها در شرق اصفهان نیمه کاره مانده و در برای تکمیلش باید دوباره دست به کار شد.

13940203000167_PhotoA

آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان روز یکشنبه 6 اردیبهشت ماه جاری، در هتل آسمان برگزار می‌شود.

در این آیین که با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام دکتر حبیب‌رضا ارزانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان جایگزین حجت‌الاسلام قطبی می‌شود.

حجت‌الاسلام ارزانی پیش از این سال‌ها ریاست دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان را بر عهده داشت، ضمن اینکه حجت‌الاسلام قطبی نیز روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرد که به عنوان یکی از معاونان سازمان تبلیغات قم به این استان خواهد رفت.

نکته اینجاست:

به راستی بازتاب ها در رابطه با برخی مراسمات تودیع و معارفه در استان و پر رنگ کردن ان در رسانه ها موجب می شود تا مراسمی همانند تودیع مدیرکل راه و شهرسازی بدون تشریفات قبلی و رسانه ای با تعجبات مختلف رسانه ای همراه شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.