سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:25 - جمعه 04 اردیبهشت 1394

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام طرح سرباز معلم استان اصفهان در سال تحصیلی 95-94

ثبت نام متقاضیان طرح سرباز معلم با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تمام رشته های تحصیلی از روز شنبه 5 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز از طریق سامانه www.Pelan.isfedu.ir انجام می گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از ایمنا، رییس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در خصوص شرایط و چگونگی ثبت نام از متقاضیان طرح سرباز معلم در سال تحصیلی 95-94 بیان کرد: بخشنامه جذب سرباز معلم با تاخیر به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ اصفهان ابلاغ شده است.
عابدی افزود: ثبت نام از متقاضیان با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تمام رشته های تحصیلی از روز شنبه 5 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز از طریق سامانه www.Pelan.isfedu.ir انجام می گیرد.
وی با اشاره به اينكه متقاضیان باید در مصاحبه علمی اداره کل و سپس در مصاحبه ای دیگر در هفته گزینش آموزش و پرورش شرکت کنند، افزود: افراد واجد شرایط برای طرح سرباز معلم پذیرفته می شوند که از يكم تیرماه سال جاری به مدت دو ماه اعزام به آموزش نظامی و از اول شهریور ماه هم در دوره آموزش ضمن خدمت آموزش و پرورش شرکت می کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به ضوابط بخشنامه جذب سرباز معلم، امکان بکارگیری سرباز معلم در شهر اصفهان نیست و سرباز معلمان صرفاً برای تدریس در مناطق محروم و دور افتاده استان به کار گرفته می شوند و مدت زمان خدمت آنها 24 ماه خواهد بود که پس از این مدت آموزش و پرورش هیچ گونه تعهدی برای استخدام ندارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.