سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:02 - پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان:

برخورد قانونی با عوامل حفر چاه‌های غیرمجاز در بستر زاینده‌رود صورت می‌گیرد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: قرار شد امسال چاه‌های غیرمجاز که در بستر زاینده‌رود حفر شده، پر شود و با عوامل آن برخورد قانونی شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از تسنیم،حمید ظهرابی در مراسم روز جهانی زمین‌پاک در پارک ملی کلاه قاضی اصفهان اظهار داشت: همه انسان‌ها باید در حفظ، حراست و پاک‌سازی زمینی که این روزها وضعیت خو بی ندارد، تلاش کنند.

وی با قدردانی از حضور دوستداران محیط زیست و تشکل‌های زیست محیطی در این پاک‌سازی افزود: جلسه شورای حفاظت از آب استان اصفهان به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شد و تصمیم‌های جدی و خوبی در این روز گرفته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان کرد: قرار شد امسال چاه‌های غیرمجاز که در بستر زاینده‌رود حفر شده، پر شود و با عوامل آن برخورد قانونی شود.

معاون فنی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به شعار روز زمین‌پاک با حفاظت از آب و خاک گفت: افراد غیر‌مسئول در این منطقه پلاستیک و مواد زائد رها کرده که به طور نمادین با پاک‌سازی این منطقه کمک کوچکی به حفظ محیط زیست شد.

جمعیت طبیعت یاران، زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست و اعضای هیئت کوهنوردی از جمله تشکل‌های زیست محیطی بودند که در این پاک‌سازی حضوری فعال داشتند.

روز جهانی زمین‌پاک در ایران با شعار زمین‌پاک با حفاظت از آب و خاک دوم اردیبهشت برگزار شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.