سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 12:34 - پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394

هیئت رییسه مجموعه فرهنگی ولی عصر(عج) مزرعه عرب:

بازدید مسئولان و کمک هزینه ای که به حساب مجموعه فرهنگی ولی عصر(ع) واریز نشد

هیئت رییسه مجموعه فرهنگی ولی عصر(عج) مزرعه عرب گفت: در ادامه تکمیل بنای مجموعه فرهنگی نیازمند مساعدت خیرین هستیم تا بتوان کمکی در راستای امور معنوی به مردم روستا کرد.

علی باقر یاوری در گفتگو با خبرنگار افتخاری اصفهان شرق با اشاره به کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و حسینیه ولی عصر روستای مزرعه عرب اظهار کرد: حسینیه و مجموعه فرهنگی در بهمن ماه 92توسط حضرت حجت الاسلام والمسلمین صادقی مدیر کل امور خیریه و اوقاف استان و مهندس بهمنی مدیر کل امور روستایی اصفهان کلنگ زنی شده و تا کنون با هزینه یک میلیارد ریال به مرحله ستون رسیده است که حدود نهصد میلیون ریال آن توسط اهالی محل تامین گردید.
رئیس هیئت امنا مجموعه فرهنگی و حسینیه حضرت ولی عصر(عج) روستای مزرعه عرب جرقویه در ادامه با بیان اینکه زیر بنای این ساختمان 1000متر مربع است و شامل حسینیه و کتابخانه به منظور رفاه دانش آموزان روستایی می شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای مرحله سقف حدود یک میلیارد و سیصد میلیون ریال اعتبار نیاز است که امید است با همکاری خیرین و مسئولین این اعتبار تامین گردد تا بتوان جوانان روستایی را جذب امور فرهنگی کرد.

IMG_2044
وی به سفر مسئولان کشوری و استانی اشاره و تصریح کرد: در سال گذ شته مسئولین کشوری و استانی از جمله دکتر رضوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و مسئولان استانی به این روستا سفر کردند و در جریان این پروژه قرار گرفته اند و لیکن متاسفانه هنوز هیچ کمکی از این نهاد ها به این مجموعه فرهنگی مذهبی نشده است.
یاوری در پایان از مساعدت های معنوی و مالی مهندس بهمنی مدیر کل امور روستایی تشکر ویژه ای کرد و از کلیه خیرین گرامی و مسئولین درخواست مساعدت های نقدی و غیر نقدی را داشت.
در خصوص اطلاعات بیشتر در خصوص این مجموعه با شماره09133863367تماس حاصل فرمایید.

IMG_2040 IMG_2033

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.