اصفهان شرق

نمایشگاه معرفی مشاغل در دبیرستان نور دانش شهر حسن آباد

کدخبر: 60514
1394/02/03 در ساعت 12:25

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: به مناسبت هفته مشاغل و به منظور اشنایی دانش آموزان نمایشگاه معرفی مشاغل در دبیرستان نور دانش با همکاری شهرداری برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه سبکی مدیریت برگزار کننده این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به اهداف اجرایی در برپایی نمایشگاه اظهار کرد: ترویج رشته های کار و دانش در منطقه، پرورش استعداد و خلاقیت دانش آموزان، ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان سال اول برای تعیین و انتخاب رشته ی خود از اهداف برپایی نمایشگاه اشتغال است.

DSC05379
وی شرکت بیشتر همکاران و مسئولین منطقه جهت ترویج رشته های فنی و کار و دانش، خود باوری و رشد اعتماد به نفس در فراگیران و ایجاد شغل و اشتغال زایی و آشنایی با مشاغل بومی و سنتی منطقه را از از جمله اهداف دیگر نمایشگاه عنوان کرد.
سبکی با توجه به استقبال دانش آموزان از این نمایشگاه از راه اندازی 9 غرفه خبر داد و افزود: غرفه ها برحسب نوع مهارت دانش آموزان و هنر آموزان تعبیه شده و شامل بخش گرافیک ، خیاطی، چرم دوزی، عروسک دوزی، گل و گیاه و پرورش قارچ است.

DSC05441
وی ادامه داد: با توجه به ذوق وسیع دانش آموزان استقبال دانش آموزان امسال بیشتر بوده وهمکاری بیشتری را در تنوع غرفه ها با ما داشته اند.
مدیریت نمایشگاه در مورد تاثیر این گونه نمایشگاه ها در انتخاب رشته دانش آموزان افزود: مسلما دیدن حرفه ها می تواند در انتخاب رشته دانش آموزان بسیار تاثیر بگذارد چرا که امسال تعداد بیشتری از دانش آموزان رشته کار و دانش را انتخاب کرده اند و ذوق و خلاقیت انها بیشتر از رشته های تئوری می باشد.
وی اظهار امید واری کرد برپایی نمایشگاه امسال نیز بتواند تاثیر مثبتی را بر دانش آموزان داشته باشد و منجر به اشتغال زایی شود.
شایان ذکر است این نمایشگاه تا آخر هفته جاری به روی علاقه مندان باز است.

DSC05395 DSC05439 DSC05463 DSC05468 DSC05469