سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 17:08 - چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394

مقابل اتحادیه مرغداران صورت گرفت

تجمع مرغداران اصفهانی در اعتراض به ساعت کشتار مرغ

رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی در اصفهان گفت: مرغداران اصفهانی جهت اعتراض به ساعت کشتار و بارگیری مرغ در اصفهان در مقابل اتحادیه مرغداران تجمع کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛  مهدی پاکزاد با اشاره به بارگیری مرغ گوشتی مرغداران در ساعت سه صبح، اظهار داشت: بارگیری مرغ برای کشتارگاه در این ساعت برای مرغداران مشکل و غیر قابل اجرا بود.

وی افزود: جلسه‌ای در هفته گذشته در سازمان جهاد کشاورزی با حضور نماینده مرغداران انجمن صنفی و دامپزشکی برگزار شد که در آن جلسه با اعتراض مرغداران نسبت به زمان اعلام شده مواجه شدند.

رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی در اصفهان ادامه داد: زمان بارگیری و فرستادن مرغ به کشتارگاه در ساعت سه صبح منجر به اعتصاب رانندگان کشتارگاه شد و بارگیری برای مرغداران صورت نگرفت که باعث شد مرغداران ضرر مادی زیادی متحمل شوند.

وی بیان کرد: قرار بود مرغداران امروز مقابل استانداری در اعتراض به ساعت بارگیری تجمع کنند که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان جهاد کشاورزی این تجمع در مقابل استانداری لغو شد.

پاکزاد ادامه داد: جهاد کشاورزی با میانجی‌گری مرغداران گوشتی را از تجمع در مقابل استانداری منصرف کرد اما این مرغداران هم‌اکنون در مقابل اتحادیه مرغداران تجمع کرده‌اند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.