سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:55 - جمعه 01 آذر 1392

مشکلات شرق اصفهان به زودی حل می شود

امام جمعه شهر هرند در نماز جمعه این هفته با توجه به سخنان استاندار گفت: به زودی و با تصمیمات صورت گرفته پیشنهادات و نظراتی برای حل مشکلات شرق اصفهان ارائه و به زودی این مشکلات حل می شود.

y282_c3 (2)

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: نماز جمعه این هفته ی شهر هرند به امامت حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی در بیت الحسین این شهر برگزار شد.

امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه این هفته  خود به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اشاره و گفت: مقام رهبری در بحث تیم مذاکره موافقت خود را اعلام داشتند و در خصوص انرژی هسته ای بیان نمودند که چشم از انرژی هسته ای نمی پوشانیم.

وی  به استکبار ستیزی اشاره و افزود: استکبار خصوصیات زیادی دارد و اگر انسانها آنها را بدانند می توانند نحوه ی برخورد با ان را بشناسند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به ویژگی های مستکبرین پرداخته و بیان نمود: مستکبرین به هیچ وجه ما را تحمل نمی کنند، رفتار منافق صفت دارند و ظلم می کنند و آن را به عنوان خدمت به خلق نشان می دهند، حق را پذیرا نیستند و در باب جنایت علیه بشریت حکم صادر می کنند.

وی با توجه به سخنان استاندار اصفهان در گردهمایی ائمه جمعه استان اظهار داشت: به زودی و با تصمیمات صورت گرفته پیشنهادات و نظراتی برای حل مشکلات شرق اصفهان ارائه و به زودی این مشکلات حل می شود.

امام جمعه در قسمتی دیگر از خطبه ها به روایتی از امام علی(ع) و توصیه های آن حضرت در باب تقوا به یکی از صحابه های خود پرداخت و فرمود: اهل تقوا دارای منطق و شیوه های درستی از زندگی می باشند  و در اسلام نیز با توجه به این شیوه ها سفارش شده است که از تجمل گرایی و چشم و هم چشمی بپرهیزند.

امام جمعه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تقوا اشاره و بیان نمود: اهل تقوا و نماز جمعه باید در رفتار خود تجدید نظر دهند و هر چه دارند به اندازه نیاز مصرف و اسراف نکنند زیرا در اسلام این عمل حرام  می باشد.

وی در پایان به دیگر نشانه های تقوا اشاره و افزود: اهل تقوا دارای چندین مشخصه مهم می باشند از جمله:
1.    سربه زیر هستند.
2.     در مقابل مردم دیگر سرشکن نیستند.
3.    چشم های خود را به روی آنچه که خداوند حرام اعلام کرده است می پوشانند.
4.    در زندگی دیگران تجسس ندارند و اهل تجسس نیستند.
5.    گوش خود را به روی حرام می بندند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.