اصفهان شرق

امضای قریب الوقوع تفاهم نامه همکاری دانشگاه و شهرداری

کدخبر: 60303
1394/01/31 در ساعت 12:56

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند: دکتر قاسم خسروی، رئيس واحد هرند و مهندس ایمانیان معاونت آموزشی دانشجوی واحد با مهند س شهبازی شهردار شهر هرند ديدار کردند.
در اين ديدار که در محل دفتر شهرداری هرند برگزار شد ، خسروی بر لزوم بهره ¬گيري از پتانسيل علمي اين دانشگاه با وجود داشتن رشته های عمران و معماری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مبني بر سوق مديريت شهري به سوي شهرسازي اسلامي ، زيبا سازي و منظر شهري پایدار و توسعه گردشگري تأکيد کرد. وي با ا شاره به ايجاد مقدمات لازم براي انعقاد تفاهم نامه همکاري بين شهرداري هرند و دانشگاه آزاد اسلامي واحد هرند اشاره کرد و گفت : با توجه به تأکيد شهردار بر استفاده از توان علمي دانشگاه¬ها و همکاري مطالعاتي و پژوهشي با اين مراکز، به زودي تفاهم¬ نامه همکاري به امضا خواهد رسيد.

DSC00006
خسروی افزود : بر اساس اين تفاهم ¬نامه ، ضمن مشخص نمودن اولويت¬هاي پژوهشي و نيازهاي مطالعاتي پروژه¬هاي شهري ، از توان علمي و پژوهشي دانشگاه در حوزه مديريت شهري استفاده بهينه صورت پذيرد.
مهندس شهبازی نيز دراين ديدار ضمن ابراز خرسندي از تشکيل مرکز مطالعات ، برنامه ريزي و پژوهش در شهرداري هرند از انجام تفاهم نامه همکاري بين دانشگاه آزاد اسلامي و شهرداري هرند استقبال نموده وآمادگي خود را جهت هر گونه همکاري و به خدمت گرفتن تمامي تجربيات وامکانات دانشگاه دراين راستا اعلام کرد.

DSC00003
مهندس امین ایمانیان معاون آموزشي ،دانشجوئی ابراز داشت : احياء مجموعه بازار و باقت قدیمی شهربعنوان نمونه در اولين مراحل اقدامات مي تواند گامي قدرتمند در اين راستا باشد.