سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 12:11 - دوشنبه 31 فروردین 1394

نیم روز با سرای سالمندان صادقیه باشیم:

پیوند معنوی هیئتی های فوتبال شهرستان اصفهان با جوانان دیروز خانه امید

بازدید هیئت فوتبال شهرستان اصفهان از سرای سالمندان خانه امید، امیدواری دیار خاطرات ماندگار سرای سالمندان صادقیه بود.

هرچی ازش می پرسیدم گفت: آره
مثلا می گفت منا میشناسی: میگفت آره
میگفتی اینجا خوبه برات راحتی میگفت: آره
میگفتی خوشحالی که اینجایی: می گفت آره
می گفتی می خواهی ببرمت بیرون یه دوری بزنی دلت واشه
اونوقت جیغ می کشید و با فریاد می گفت: نه نه نه
بعدا دلیلش را از پرستار آسایشگاه می پرسیدم و می گفت:
آخه با همین بهونه آوردندش سرای سالمندان

IMG_75244

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق یاد مادر دلیلی است برای کسانی که از این نعمت الهی دور می باشند تا سری به سرای سالمندان بزنند و با مادرانی روبه رو شوی که مدت هاست منتظر امدن عزیزی از در بودند.
به همت امور بانوان و روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان اصفهان با هماهنگی های انجام شده از سوی این مرکز، حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به همراه رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان، آقاجانی مسئول امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان و نواب رئیس هیات های فوتبال بخش ها وشهرهای تابعه از آسایشگاه سالمندان صادقیه شهر اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید دوستانه و پر از عشق و عاطفه که موجب خوشحالی جوانان دیروز این مرز و بوم گردیده بود، مسولین با نشستن پای گفتگو و در دل این گوهرهای دوست داشتنی با آنان مدت زمانی را سپری کردند تا از نزدیک با کلام ساده و دلی سرشار مادران و پدران عزیز آشنا شوند.

IMG_7580 (2)

در حاشیه این مراسم حسین زیبای ضمن تشکر از برنامه ریزان این کار ارزشمند گفت: امیدواریم توانسته باشیم با حضور در این سرای خاطرات ماندگار و نشستن پای درد و دل این سالمندان عزیز کمک معنویی به جامعه جوانان دیروز کرده باشیم.
همچنین وی به این نکته اشاره کرد که وظیفه هر انسانی می باشد که با حضور در این فضا ها قدردان زحمات بی شایبه این عزیزان باشند.

رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان نیز در گفتگویی کوتاه گفت: بر آن بودیم که به پاس زحمت کشان عزیز بازدیدی از خانه سالمندان داشته باشیم که به حمدالله با هماهنگی های انجام شده توسط امور بانوان هیات و روابط عمومی به این مهم دست یافتیم.
دهقان افزود: ارج نهادن به مقام بالای مادر از وظایف هر مسلمانی است که کسانی که از نعمت مادر بی نصیب هستند می توانند با حضور در این گونه آسایشگاه ها با مادران عزیز و مهربان دیدار و گفتگو کنند.

IMG_7544

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانی مسول فرهنگی اداره و رزش و جوانان شهرستان اصفهان نیز در صحبتهای کوتاه خود تصریح کرد: حضور در این مراسمات نشان از درک معنوی و حقیقی بانوان عزیز شهرستان اصفهان می دهد که امیدواریم با برنامه ریزی بیشتر در این موارد بتوانیم فرهنگ غنی شهرستان اصفهان را به جامعه ورزش معرفی نمائیم.
لازم به ذکر است در این بازدید عابدیان نائیب رئیس، محمد بیاتی مسئول واحد فوتبال، نیکدستی امور بانوان و محمد خرمیان پور مسئول روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان اصفهان به همراه دیگر بازدید کنندگان حضور داشتند.

IMG_7561

بزرگترین موفقیت زندگی ام این بوده که با چشم های خودم ببینم که چه طور فراموشم می کنند

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.